یکشنبه، 16 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » انتظامی » توسعه رشته‌های مهارتی از اهداف آموزش و پرورش

توسعه رشته‌های مهارتی از اهداف آموزش و پرورش

0
292
کد خبر: 69894
مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان، توسعه هنرستان‌ها و رشته های تحصیلی مهارتی را از مهمترین اهداف آموزش و پرورش در راستای زمینه‌سازی برای تولید دانش بنیان در استان عنوان کرد و گفت: با توجه به وضعیت خشکسالی در منطقه سیستان نوجوانان و جوانان این منطقه برای اشتغالزایی باید به سمت مهارت آموزی حرکت کنند.

به گزارش میار ؛ میرعبدی در گردهمایی اعضای شوراهای آموزش و پرورش قطب سیستان که با حضور معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش در فرمانداری زابل برگزار شد، اظهار کرد: توسعه مدارس شبانه روزی در استان یکی دیگر از اهداف مهم آموزش و پرورش است که در جذب حداکثری دانش آموزان بسیار تاثیر گذار خواهد بود.
وی افزود: ارتقای سواد آموزی، آموزش بازماندگان از تحصیل، توسعه مدارس شبانه روزی، توانمند سازی نیروی انسانی، کیفیت بخشی به فعالیت های فرهنگی و اجتماعی مدارس، توسعه هنرستان‌ها، راه اندازی و توسعه مدارس علوم معارف را از مهمترین مسایل احصا شده در آموزش و پرورش حوزه سیستان است که باید با برنامه ریزی دقیق پیگیری و انجام شود.
میرعبدی با اشاره به خشکسالی های چندین ساله در منطقه سیستان تصریح کرد: بادهای ۱۲۰ روزه و طوفان های شن در این منطقه که در اکثر اوقات سال روی می دهد شرایط کار در این منطقه را به مراتب سخت تر کرده است.  
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید