یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » شهری » فراخوان تکمیل فرم های تامین اجتماعی برای مستمری‌بگیران،بازنشستگان و از کار افتادها

فراخوان تکمیل فرم های تامین اجتماعی برای مستمری‌بگیران،بازنشستگان و از کار افتادها

0
414
کد خبر: 69871
مدیرکل تامین اجتماعی سیستان و بلوچستان از تمامی بازنشستگان، از کار افتادگان، همسران بازمانده بیمه‌شدگان متوفی و سایر مستمری‌بگیران تحت پوشش این سازمان در سطح استان خواست تا با تکمیل کردن فرم های مربوطه در این فراخوان شرکت کنند.

به گزارش میار ؛ محمد خیاطی گفت: طبق سنوات گذشته همزمان با 25 ذی الحجه( 3 مرداد 1401)  "روز خانواده و تکریم بازنشستگان" مراسمی جهت تقدیر از بازنشستگان ، همسران بازمانده و ازکار افتادگان کلی سازمان برگزار خواهد شد .
خیاطی گفت: بر همین اساس، سازمان تأمین اجتماعی با توجه به تحت پوشش داشتن جمعیت کثیری از بازنشستگان و مستمری بگیران کشور، با الهام از توصیه های پیشوایان دین مبین اسلام و همسو با راهبردهای کلان بویژه تعامل حداکثری با شرکای اجتماعی و با هدف تکریم و تعظیم مقام و جایگاه بازنشستگان و مستمری بگیران عزیز، همه ساله از افراد نمونه در گروه های بازنشسته، ازکارافتاده کلی و همسر بازمانده (در 2 بخش همکار و غیر همکار) تقدیر و تجلیل می کند. مدیرکل تأمین اجتماعی استان از بازنشستگان و مستمری بگیران تأمین اجتماعی علاقه مند به ثبت نام در فراخوان انتخاب بازنشسته، همسر بازمانده و از کارافتاده کلی نمونه خواست تا برای کسب اطلاعات بیشتراز طریق سایت سازمان تأمین اجتماعی به نشانی www. Tamin.ir و یا تماس تلفنی با شعب تامین اجتماعی و دفاتر کانونهای بازنشستگی اقدام و درصورت دارا بودن شرایط تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه 18 خرداد در این فراخوان عمومی ثبت نام و شرکت نمایند.
وی، داشتن سابقه پرداخت حق بیمه قطعی و واقعی، کارآفرینی و ایجاد اشتغال در جامعه، موفقیت در رقابتهای فرهنگی و علمی، فرزندان تحت تکفل و در قید حیات بودن پدر و مادر متوفی، ارائه پیشنهادها و تجربیات موثر به حوزه های ذی ربط اجرایی، سابقه ایثارگری، تدریس در مراکز دانشگاهی، پیشرفتهای تحصیلی، تربیت فرزندان شایسته و مشارکت در امور عام المنفعه وخیریه را از جمله شاخص هایی برشمرد که در انتخاب بازنشسته، همسر بازمانده و ازکارافتاده کلی نمونه مورد بررسی قرار می گیرد. خیاطی در پایان تاکید کرد: با توجه به شیوع  بیماری کرونا و لزوم رعایت شرایط خاص و توجه به طرح فاصله گذاری اجتماعی که بسیار مورد تأکید کمیته اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت کرونا می باشد ، ادارات کل استان ها موظفند با رعایت شرایط مزبور، تمهیدات خاص متناسب با استانداردهای تعیین شده از سوی وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی را جهت اخذ مدارک و ثبت نام از متقاضیان فراهم نمایند.  
دسته بندی: شهری / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید