یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اقتصادی » ۵۰۰ میلیارد ریال برای احداث راه های روستایی حوزه سراوان اختصاص داده شد

۵۰۰ میلیارد ریال برای احداث راه های روستایی حوزه سراوان اختصاص داده شد

0
236
کد خبر: 69868
مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان از اختصاص۵۰‌۰میلیارد ریال اعتبار برای احداث وتوسعه راه های روستایی حوزه سراوان در سالجاری خبر داد.

به گزارش میار ؛ ایوب کرد افزود: با پیگیری های اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای سیستان وبلوچستان و همچنین دکتر فاضلی نماینده مردم سراوان در مجلس، ۵۰۰میلیارد ریال اعتبار نقدی با تخصیص کامل از محل اعتبارات داخلی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای جهت احداث راههای روستایی شهرستان های سیب وسوران و سراوان اختصاص پیدا کرد.
وی با بیان اینکه شاخص راههای‌روستایی آسفالته شهرستان های مهرستان،سیب،سوران وسراوان کمتر از میانگین کشوری می باشد تشریح کرد: سیستان و بلوچستان از کم برخوردارترین استان های کشور در زمینه راه های روستایی استاندارد است که تلاش می کنیم با تخصیص اعتبارات مورد نیاز ، وضعیت راه های روستایی آن که کانون‌های مهم تولید و ارزش آفرینی هستند ، بهبود یابد.
مدیر کل‌ راهداری وحمل ونقل جاده ای سیستان وبلوچستان خاطرنشان کرد: توسعه زیر ساخت ها در روستاها با هدف حفظ جمعیت و جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهرها  و توسعه و رونق آنها اولویت اول این اداره کل در سالجاری است.  
کلید واژه ها:
سراوان, سیستان, زاهدان, بلوچ
دسته بندی: اقتصادی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید