شنبه، 29 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » آموزش و پرورش » بیش از 95 هزار نفر امسال باید در پایه اول ابتدایی مدارس سیستان و بلوچستان ثبت نام کنند

بیش از 95 هزار نفر امسال باید در پایه اول ابتدایی مدارس سیستان و بلوچستان ثبت نام کنند

0
77
کد خبر: 69851
مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان بر پوشش صددرصدی پایگاه های سنجش نوآموزان در استان تاکید کرد و گفت: ۹۵ هزار و ۷۶ نفر موالید سال های ۹۴ و ۹۵ امسال باید در پایه اول ابتدایی در مدارس استان ثبت نام کنند.

به گزارش میار ؛ میرعبدی افزود: ثبت نام مدارس سیستان و بلوچستان به منظور جلوگیری از تجمع به صورت ترکیب روش حضوری و غیرحضوری از طریق سایت اداره کل آموزش و پرورش استان انجام می شود.
مدیرکل آموزش و پرورش استان اظهار کرد: با توجه به اینکه امسال سامانه پادا از چرخه ثبت نام مدارس حذف شده است، ثبت نام به صورت حضوری در مدارس انجام خواهد شد اما برای جلوگیری از تجمع والدین و مشکلات احتمالی ثبت نام به صورت غیرحضوری و از طریق سایت اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان انجام خواهد شد.
وی افزود: تاریخ پایان مهلت ثبت نام مدارس استان نیز ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ است اما در موارد استثنا مانند مدارس روستایی، عشایری، هنرستان‌ها و مدارس غیردولتی و خاص این تاریخ تا پایان شهریور ثبت نام امکان پذیر است.
میرعبدی با تاکید بر رعایت مقررات در فرایند ثبت نام تصریح کرد: دریافت هرگونه وجه به جز بیمه حوادث دانش آموزان در هنگام ثبت نام در مدارس دولتی اعم از مدارس عادی و هیئت امنایی ممنوع است.  
دسته بندی: آموزش و پرورش / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید