یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » شهری » جابجایی مسافر در سیستان و بلوچستان ۳۳ درصد افزایش داشته است

جابجایی مسافر در سیستان و بلوچستان ۳۳ درصد افزایش داشته است

0
70
کد خبر: 69849
مدیر کل راهداری ‌وحمل ونقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان،از رشد ۳۳درصدی جابجایی مسافر در سالجاری توسط ناوگان حمل و نقل عمومی مسافری خبرداد.

به گزارش میار ؛ ایوب کرد افزود:از ابتدای سالجاری تاکنون مجموعا ۴۵۴ هزارو ۸۱۶ مسافر دراستان طی ۳۹هزارو۹۲۱ تعداد سفر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی جابجا شدند که این تعداد در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۳۳درصد رشد را نشان می دهد.
وی با اشاره به اهمیت ناوگان مسافری استان که حاصل تردد بالای مردم است تشریح کرد: درحال حاضر ۲هزار و۳۸۲راننده مسافری فعال دراستان سیستان وبلوچستان به هموطنان عزیز خدمات ارائه می دهند. مدیر کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان ضمن اشاره به افزایش ۱۰۰درصدی پذیرش مسافر توسط ناوگان مسافری به علت بهبود شرایط بیماری کرونا ادامه داد: از مجموع آمار ذکرشده، ۵۶درصد سفرها درون استانی و ۴۴درصد نیز به مسافرت های برون استانی اختصاص داشته است.
کرد در پایان بیان داشت: شهروندان می‌توانند بصورت شبانه روزی از طریق سامانه ۱۴۱ هرگونه انتقاد، پیشنهاد و یا شکایت از ناوگان مسافری را به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان منعکس کنند تا در کمترین زمان مورد پی گیری قرار گیرد.  
دسته بندی: شهری / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید