یکشنبه، 16 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » انتظامی » توقیف ۱۰ تن روغن مایع و ۲۲ تن شیر خشک قاچاق در بلوچستان

توقیف ۱۰ تن روغن مایع و ۲۲ تن شیر خشک قاچاق در بلوچستان

0
131
کد خبر: 69788
جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از توقیف یک دستگاه کامیون حامل ۱۰ تن روغن مایع خوراکی قاچاق و تریلی حامل ۲۲ تن شیر خشک قاچاق در منطقه بلوچستان خبر داد.

به گزارش میار ؛ سرهنگ مرتضی جوکار در زاهدان اظهار داشت: مأموران انتظامی مستقر در پاسگاه "شیرگواز" انتظامی شهرستان دشتیاری در اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارزاق عمومی حین گشت‌زنی در سطح حوزه به یک دستگاه کامیون باری مشکوک شدند.
جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: ماموران پس از توقف کامیون در بازرسی از آن 10 تن روغن مایع خوراکی قاچاق کشف کردند که ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان 6 میلیارد ریال برآورد شده و راننده متخلف پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.
وی در تشریح خبر دیگری بیان کرد: روز گذشته مأموران انتظامی ایستگاه بازرسی "سفید آبه" هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور نهبندان- زاهدان به یک دستگاه خودروی تریلی باری که از نهبندان سمت زاهدان در حرکت بود مشکوک شده و آن را متوقف کردند که در بازرسی به عمل آمده از کامیون 22 تن شیر خشک قاچاق کشف شد.
سرهنگ جوکار افزود: ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان اداره گمرک 12 میلیارد ریال برآورد شده که در این رابطه دو فرد متخلف شناسایی و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.
دسته بندی: انتظامی / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید