جمعه، 28 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » فرهنگی » حرکت دانشگاه‌ سیستان و بلوچستان به سمت دانشگاه فناور

حرکت دانشگاه‌ سیستان و بلوچستان به سمت دانشگاه فناور

0
111
کد خبر: 69782
مدیر مجتمع فناوری و نوآوری دانشگاه سیستان و بلوچستان گفت: دانشگاه‌ سیستان و بلوچستان سمت دانشگاه نسل سوم فناور حرکت می‌کند تا خلاقیت و کارآفرینی را بیش از پیش نهادینه کرده و ترویج دهد.

به گزارش میار ؛ سومین روز همایش "جهاد تبیین" به همت قرارگاه قدس جنوب شرق نیرو زمینی سپاه و داشگاه سیستان و بلوچستان با حضور 110 نفر از اعضای سمن‌ها و 20 نفر از کارآفرینان اجتماعی در تالار "فردوسی" دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار شد.
مدیر مجتمع فناوری و نوآوری دانشگاه سیستان و بلوچستان در این نشست به تشریح لزوم توجه به فناوری در دانشگاه‌ها پرداخت و اظهار داشت: دانشگاه‌ سیستان و بلوچستان سمت دانشگاه نسل سوم یعنی فناور حرکت می‌کند تا خلاقیت و کارآفرینی را بیش از پیش نهادینه کرده و ترویج دهد.
مسعود برکاتی با بیان اینکه دانشگاه نسل سوم باید دانشجویان کارآفرین و خلاق تحویل جامعه دهد، گفت: نباید نتیجه دانشگاه‌ها فقط تحقیق و پژوهش تئوری باشد. همچنین 3 نفر از کارآفرینان نیز در سومین روز از برگزاری همایش جهاد تبیین تجربیات خود را در زمینه‌های مختلف از جمله انرژی‌های تجدیدپذیر به حاضرین منتقل کردند. همچنین میهمان مدعو از استرالیا در زمینه هوشمندسازی صنعتی به تشریح مقاله خود پرداخت. در پایان شرکت‌کنندگان در همایش از نمایشگاه تخصصی و دستاوردهای بومی منطقه جنوب شرق در دانشگاه سیستان و بلوچستان بازدید کردند.  
دسته بندی: فرهنگی / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید