شنبه، 15 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » قضایی و حقوقی » قطع سهمیه آرد نانوایی‌های متخلف و تشویق خبازان قانونمند

قطع سهمیه آرد نانوایی‌های متخلف و تشویق خبازان قانونمند

0
285
کد خبر: 69779
فرماندار خاش با تأکید بر مشارکت اصناف، واحدهای تولیدی و تجاری با اجرای طرح هوشمندانه مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها گفت: عرضه نان باکیفیت، قیمت مصوب و رعایت ساعت پخت حق شهروندان بوده و قطع سهمیه آرد نانوایی‌های متخلف و تشویق و حمایت از خبازان قانونمند در اولویت است.

به گزارش میار ؛ صاحب گل صالحی روز دوشنبه در حاشیه بازدید از نانوایی‌های سطح شهر خاش با تبیین و تشریح طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها و برکات اجرای دقیق آن برای شهروندان بویژه اقشار کم درآمد جامعه و لزوم همراهی تمامی اقشار جامعه و البته صنف خبازان با این طرح مهم اقتصادی افزود: اجرای طرح اقتصادی بزرگ و عام المنفعه مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها در دولت سیزدهم مستلزم همراهی تمامی اقشار و اصناف با دستگاه‌های اجرایی و دست‌اندرکار است.
وی بیان کرد: نظارت مستمر و جدی تیم های بازرسی بر بازار به صورت روزانه در راستای اجرای این طرح مهم در دستورکار قرار دارد و در راستای نظارت بر بازار، فعالیت خبازی‌ها جدی تر به صورت روزانه رصد و پایش می‌شود. فرماندار خاش ادامه داد: برای اجرای صحیح طرح‌های اقتصادی دولت همه باید تلاش کنند و خبازان خاش زحمتکش و عموما افراد منصفی هستند که ضرورت دارد با اندک افرادی که تخلف دارند برخورد شود. وی اظهارداشت: مردم سیستان و بلوچستان در تمامی برنامه ها و طرح های دولتی وفاداری خود به نظام را به اثبات رسانده‌اند و بدون شک از این طرح نیز با موفقیت به نفع مردم عبور خواهیم کرد.
صالحی گفت: زمانی می‌توانیم عدالت را در جامعه جاری و ساری کنیم که بتوانیم بهتر در خدمت مردم باشیم.
وی افزود: تشدید نظارت بر خبازی ها و برخورد قاطع با خبازی‌های خاطی با جدیت دنبال می شود، بنابراین تعطیلی غیرمجاز و خارج از ساعت پخت، بی کیفیت بودن نان‌های تولیدی و رعایت نکردن بهداشت از جمله مهمترین موارد تخلف خبازی‌ها به شمار می‌آید.
فرماندار خاش بیان کرد: نان قوت قالب مردم است بنابراین حساسیت متصدیان این صنف در خدمت رسانی به مردم باید بیشتر باشد و بهبود کیفیت نان تولیدی و مدیریت و جلوگیری از تشکیل صف با رعایت ساعت پخت مد نظر متصدیان قرار گیرد.
وی گفت: نظارت های مستمر بر بازار و کنترل قیمت ها باید برای مردم ملموس باشد و در برخورد با واحدهای پر تخلف کوتاه نخواهیم آمد.  
صالحی خطاب به مسوولان و متصدیان خبازی ها و اصناف افزود: خدمت رسانی صادقانه به مردم عبادت است پس هر چه توان دارید برای معامله با خدا و خدمت به خلق به کار ببندید چرا که شهروندان باید از حداقل ها بهره مند شوند.    
دسته بندی: قضایی و حقوقی / اسلاید
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید