سه شنبه، 18 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » شهری » احداث ۳۸ کیلومتر شبکه برای رفع افت ولثاژ برق در جنوب سیستان و بلوچستان

احداث ۳۸ کیلومتر شبکه برای رفع افت ولثاژ برق در جنوب سیستان و بلوچستان

0
91
کد خبر: 69772
۳۸ کیلومتر شبکه به منظور اصلاح، توسعه و رفع افت ولثاژ برق در جنوب سیستان و بلوچستان شامل ۲۶ کیلومتر شبکه فشار ضعیف و متوسط در شهرستان نیکشهر و ۱۲ کیلومتر شبکه در شهرستان راسک احداث شد.

به گزارش میار ؛ مدیر امور توزیع برق نیکشهر روز یکشنبه اظهار داشت: طی اقدامات عملیاتی انجام شده توسط کارکنان امور برق این شهرستان بیش از ۱۲ کیلومتر شبکه فشار متوسط و ۱۴ کیلومتر شبکه فشار ضعیف، سال گذشته در این منطقه احداث شد. اله بخش بلوچی گفت: این میزان احداث شبکه به جهت توسعه، اصلاح و تأمین برق مطمئن و پایدار مردم شهرستان نیکشهر با اعتبار ۸۵ میلیارد ریال انجام شده است.
وی به تبدیل ۲۵ کیلومتر شبکه سیمی برق نیکشهر به کابل خودنگهدار اشاره کرد و ادامه داد: ۱۳ کیلومتر شبکه سیمی در سال ۱۴۰۰ و ۱۲ کیلومتر شبکه سیمی در سال ۱۳۹۹ به کابل خودنگهدار تبدیل شده است. مدیر امور برق نیکشهر با بیان اینکه اعتبار هزینه شده برای این میزان تبدیل شبکه، حدود ۶۰ میلیارد ریال بوده است، گفت: در سالجاری برنامه تبدیل ۲۰ کیلومتر شبکه برق در دستورکار این امور قرار دارد.
وی به سایر اقدامات شاخص این شرکت در سال گذشته اشاره کرد و اظهارداشت: نصب و تعویض یک‌هزار و ۷۹۰ کنتور برق، اصلاح ۱۷۰ اصله تیر برق، احداث ۵۰۰ متر شبکه روشنایی، اصلاح ۷۰۰ مورد خاموشی روشنایی معابر، جابه جایی ۱۶ دستگاه ترانس فول بار و کم بار اورلود، تعویض یک‌هزار و ۲۰۰ مقره، نصب ۴۲ سری کت اوت و جمع آوری سه هزار و ۴۱۰ انشعاب غیرمجاز از جمله اقدامات مهم انجام شده این امور در سال گذشته است.
بلوچی ادامه داد: اعتبار هزینه شده برای انجام این تعداد پروژه حدود ۷۹ میلیارد ریال است. سرپرست امور برق راسک نیز گفت: پنج هزار و ۴۳۵ متر شبکه فشار ضعیف و ۶ هزار و ۸۲۹ متر شبکه فشار متوسط طی سال گذشته جهت بهبود ولتاژ شبکه برق این شهرستان احداث شده است.
اختر علی دهانی اظهارداشت: ۱۸ دستگاه ترانسفورماتور و ۱۰ دستگاه تابلو توزیع نیز از دیگر اقدامات انجام شده این امور جهت بهبود ولتاژ شبکه برق شهری و روستایی شهرستان راسک بوده است.
وی با اشاره به اقدامات واحد بهره برداری و تعمیرات این امور افزود: ۱۳۱ مورد پایه، هفت دستگاه ترانسفورماتور و ۲  اتوبوستر نیز به دلیل آسیب ناشی از حوادث طبیعی طی سال گذشته در شهرستان راسک تعویض شده است.
سرپرست امور برق راسک ادامه داد: اصلاح ۷۵۴ دستگاه روشنایی معابر، نصب ۵۵۸ دستگاه روشنایی معابر و احداث ۶ هزار و ۶۰۰ متر شبکه روشنایی معابر از جمله اقدامات این امور جهت روشنایی معابر شهری و روستایی این شهرستان بوده است.
وی از نصب و جابه جایی ۲۶ دستگاه ترانسفورماتور در قالب پروژه های گذر از پیک راسک اشاره کرد و افزود: نصب یک دستگاه اتوبوستر ۲۰۰ آمپری، تبدیل هشت هزار و ۶۱۹ متر شبکه فشار ضعیف سیمی به کابل خودنگهدار از دیگر اقدامات انجام شده این امور در قالب پروژه های گذر از پیک است.
دهانی از رفع ۸۰۰ مورد اتصال سست به صورت خط گرم اشاره کرد و اظهارداشت: نصب هشت دستگاه ترانسفورماتور، احداث چهار کیلومتر شبکه فشار ضعیف و احداث ۲ کیلومتر شبکه فشار متوسط از جمله اقدامات انجام گرفته این امور جهت توسعه شبکه شهری و روستایی امور برق این شهرستان بوده است.
وی به اقدامات انجام شده این امور در حوزه خدمات مشترکان برق اشاره کرد و گفت: ۵۴۹ دستگاه کنتور  نصب و ۱۴۹ دستگاه کنتور طی سال گذشته در این شهرستان تعویض شد.  
دسته بندی: شهری / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید