یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » فرهنگی » 393 خانه ورزش روستایی در سیستان و بلوچستان راه اندازی شد

393 خانه ورزش روستایی در سیستان و بلوچستان راه اندازی شد

0
110
کد خبر: 69714
مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: سال گذشته 393 خانه ورزش روستایی در این استان با همکاری استانداری و شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر به منظور گسترش فضای ورزشی راه‌اندازی و تجهیز شده است.

به گزارش میار ؛ ادهم کرد زابلی اظهار داشت: خانه‌های ورزش روستایی با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی، توسعه ورزش روستایی و پرکردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در روستاها با مشارکت فدراسیون ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی، ستاد مبارزه با موادمخدر ،استانداری و وزارت ورزش و جوانان کشور ساخته و تجهیز می‌شوند.
وی میز پینگ پنگ، راکت و توپ میز فوتبال دستی، صفحه شطرنج، دارت و تاتامی را از جمله تجهیزات این خانه‌های ورزش روستایی عنوان کرد. مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان تاکید کرد: تجهیز و راه‌اندازی خانه‌های ورزش روستایی بدون تردید یکی از اقدامات ماندگار دولت تدبیر و امید است که زمینه‌های لازم را برای بازی کودکان، رشد و پیشرفت نوجوانان و جوانان را زیر سقف امید تا رسیدن به عرصه‌های قهرمانی مهیا ساخته است.
وی بیان کرد: توجه و توسعه ورزش در روستاها ضمن ایجاد عدالت در توزیع سرانه‌های ورزش سبب کشف و پرورش نیروهای جوان و استعدادهای نهفته ورزشی بسیاری در روستاهای این استان می‌شود. مدیرکل ورزش و جوانان استان با اشاره به توسعه ورزش روستایی عشایری گفت: سال گذشته یکهزار و 503 برنامه، جشنواره و همایش روستایی و عشایری در روستاهای استان اجرا شد و همچنین 182 چمن مصنوعی مینی فوتبال هم به بهره برداری رسید.  
دسته بندی: فرهنگی / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید