پنج شنبه، 27 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » سلامت » رزمایش جهادگران فاطمی در سیستان و بلوچستان برگزار شد

رزمایش جهادگران فاطمی در سیستان و بلوچستان برگزار شد

0
76
کد خبر: 69705
مدیر سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان گفت: رزمایش جهادگران فاطمی در ۱۹ نقطه شهرستان های سیستان و بلوچستان با حضور بیش از 450 جهادگر بسیجی برگزارشد.

به گزارش میار ؛ غلامرضا ملایی امروز در حاشیه رزمایش جهادگران فاطمی در زاهدان اظهار کرد: رزمایش جهادگران فاطمی هجدهم اردیبهشت ماه همزمان با دومین روز از هفته بسیج سازندگی در ۱۹ نقطه استان در شهرستان های سیستان و بلوچستان برگزار شد.
مدیر سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان افزود: این رزمایش برنامه محوری سازمان در شهرستان زاهدان و در شهرستان دیگر است که با حضور خانواده معظم شهدا، مسئولان استانی و شهرستانی اجرا شد.
وی بیان کرد: در این رزمایش بیش از ۴۵۰ گروه جهادی خواهر و برادر در عرصه‌های مختلف خدمت رسانی، عرصه‌های عمرانی، محرومیت زدایی، فرهنگی، اجتماعی، آموزشی، بهداشت و درمان بناست خدماتی را به مردم ارائه می دهند.
این مسئول اظهار داشت: جهادگران بسیجی بیشتر در مناطق حاشیه شهرها و مناطق روستایی فعالیت خواهند داشت که محله های هدف که قرار است به آنها خدمت رسانی شود  از قبل توسط گروه‌های جهادی شناسایی شده‌اند و بناست بعد از اجرای رزمایش جهادگران خدمات بی منت خود را به محرومین و نیازمندان ارائه دهند.
دسته بندی: سلامت / فرهنگی / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید