یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » شهری » بزرگترین مشکل زاهدان حاشیه نشینی است

بزرگترین مشکل زاهدان حاشیه نشینی است

0
75
کد خبر: 69699
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: بزرگترین معضل زاهدان حاشیه نشینی است که باید حتما ردیف بودجه دولتی برای آن در نظر گرفته شود زیرا این شهر به تنهایی توان پرداخت تمامی هزینه ها را ندارد.

به گزارش میار ؛ حسین مدرس‌خیابانی در همایش روز ملی شوراها در سرسرای شورای اسلامی شهر زاهدان افزود: تقریبا تمامی پروژه ها در سیستان و بلوچستان آغاز شده بطوریکه هر گوشه ای از آن به کارگاه عمرانی و سازندگی تبدیل شده اما حرکت بسیار کند است که باید زمانبندی صورت گیرد تا پروژه ها سرعت یابد زیرا مردم تحمل ندارند.
استاندار گفت: زاهدان بدون مشارکت و سرمایه گذاری مردم رونق نمی گیرد زیرا دولت به تنهایی نمی تواند این استان را بسازد و باید کار جهادی با همکاری مردم صورت گیرد. وی تاکید کرد: زاهدان آبروی سیستان و بلوچستان و و مرکز و پیشانی این استان است و باید اقدامات در شان مردم آن انجام شود.
وی بیان کرد: کمبود آب، آسفالت معابر و ناوگان حمل و نقل باید اصلاح شوند و دستگاه های مختلف نیز در این زمینه مشارکت و جلوی ساختمان های خود را زیباسازی کنند. مدرس خیابانی با اشاره به اینکه شهرداری نیازمند دفتر سرمایه گذاری است، گفت: شهرداری سه هزار میلیارد تومان مطالبات از دستگاه های اجرایی دارد که باید دریافت شود.
وی افزود: در تجهیزات شهری کمبودهای زیادی وجود دارد که باید تلاش شود تا مشکلات هرچه سریعتر برطرف شده و مردم نیز در این زمینه فرهنگ توسعه شهری، بهداشت و غیره را تقویت و در امور مشارکت کنند.
استاندار سیستان و بلوچستان تاکید کرد: باید مصالح و مواد مورد نیاز از بازار خود استان تامین شود. وی با اشاره به اینکه امروز باید از توان شورای شهر استفاده کرد، گفت: شورا بهترین مکان برای مشاوره است و شورای خوب محل اختلاف نظرها با خروجی تصمیم گیری درست است تا کار جهادی بی منت برای مردم انجام شود.  
دسته بندی: شهری / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید