یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » شهری » ۵۰۰ روستای سیستان و بلوچستان تا پایان خردادماه آبرسانی می شود

۵۰۰ روستای سیستان و بلوچستان تا پایان خردادماه آبرسانی می شود

0
92
کد خبر: 69696
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: از۲ هزارو ۷۰۰ روستا طرح جهاد آبرسانی؛ عملیات آبرسانی ۵۰۰ روستا تا پایان خردادماه سالجاری آغاز می‌شود.

به گزارش میار ؛ حسین مدرس خیابانی در ششمین نشست قرارگاه جهادی خیرین و نهادهای انقلابی اظهارداشت: ۲۴ درصد روستاها در طرح جهاد آبرسانی به این استان اختصاص دارد که در ۲ هزارو ۷۰۰روستا در این طرح آبرسانی می‌شوند.
وی ادامه داد: با توجه به پراکندگی و وسعت استان ۲۵ درصد اعتبارات طرح جهاد آبرسانی به سیستان و بلوچستان اختصاص پیدا کرده است. استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: عملیات آبرسانی هشت روستا به اتمام رسیده و ۳۹۳ روستا تحویل زمین انجام شده همچنین ۱۴۲ روستا در یک هفته آینده تحویل زمین آن انجام می‌شود.
وی ادامه داد: بسته اشتغال سیستان تنظیم و در اختیار مقامات کشوری قرار دادیم که در آن ۲ هزارو ۵۰۰ فرصت شغلی در ۱۳ حوزه مصوب شد. مدرس خیابانی بیان کرد: مدرسه سازی گسترش فضاهای آموزشی ساخت درمانگاه آبرسانی سه اولویت مهم گروه های جهادی در استان بوده که هم‌اینک در دستور کار گروه‌‍‌های جهادی قرار گرفته است. وی خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت کار جهادی ما پروژه‌های مختلفی را در استان با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام آغاز کردیم. استاندار سیستان و بلوچستان تاکید کرد: استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی در توسعه استان اهمیت زیادی دارد چرا که دولت به تنهایی نمی‌تواند این منطقه را آباد کند.
وی با تاکید بر کار جهادی افزود: کاری که برای رفع محرومیت انجام می‌دهیم از جنس کار جهادی است بنابراین کار جهادی یعنی از موانع عبور کنیم. مدرس خیابانی ادامه داد: عدالت آموزشی به معنی در دسترس بودن مراکز آموزشی یکی از اولویت‌های گروه‌های جهادی در سیستان و بلوچستان است.
وی بیان کرد: امروز در نقطه عطفی هستیم که بتوانیم از ظرفیت بسیج و گروه‌های جهادی استفاده کنیم چرا که هیچ کاری بدون کار جهادی به نتیجه نمی‌رسد. استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به ظرفیت سپاه تاکید کرد: ما همه برای مردم خدمت کرده و هیچ منفعت شخصی نداریم و آمادگی داریم در قالب پروژه‌های مشترک خدمت رسانی کنیم.
دسته بندی: شهری / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید