یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » انتظامی » تمامی اقشار برای رفع مشکلات چندین‌ساله چهابهار باید همکاری کنند

تمامی اقشار برای رفع مشکلات چندین‌ساله چهابهار باید همکاری کنند

0
73
کد خبر: 69671
سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری ویژه چابهار با تاکید بر لزوم ورود جدی همه دستگاه‌ها برای حل مشکلات شهرستان بندری چابهار، از همه اقشار برای هم‌افزایی در راستای رفع مشکلات چندین‌ساله این منطقه دعوت کرد.

به گزارش میار ؛ جواد سپاهی روز دوشنبه در جمع نمازگزاران عیدفطر چابهار ضمن تبریک این عید سعید به عموم مردم اظهار داشت: لازم است ابتدا این عید را به همه مسلمانان جهان، رهبر معظم انقلاب، ملت بزرگ ایران و نمازگزاران حاضر در عیدگاه تبریک بگویم.
وی با تاکید بر لزوم همکاری و تعامل همه دستگاه‌های اجرایی و نخبگان در راستای منافع عموم مردم بیان داشت: باتوجه به اینکه شهر چابهار و برخی روستاهای اطراف آن به محدوده ۸۲ هزار هکتاری منطقه آزاد ملحق شده است انتظار داریم این سازمان نیز در راستای رفع عقب‌ماندگی‌ها تلاش بیشتری داشته باشد.
سپاهی گفت: عید فطر، بازگشت به فطرت انسانی است و از این حیث بالاترین عید مسلمانان به شمار می‌رود که در سایه صیام و قیام و پیمودن مسیر تقوا به فطرت انسانی خود که همان توحید است باز می‌گردند.
وی ضمن قدردانی از مولوی عبدالرحمان ملازهی امام جمعه اهل سنت چابهار اظهار داشت: اینکه بتوانم به مردم این خطه خدمت کنم مایه افتخار است. فرماندار چابهار ادامه داد: در حوزه‌های مختلف به ویژه در زیرساخت‌هایی همچون آبرسانی، حاشیه نشینی، گردشگری، عمرانی و روستایی، بهداشت و آموزش و پرورش عقب ماندگی‌های کهنه‌ای وجود دارد که به فرموده رهبر معظم انقلاب علت همه این‌ها « نبود روحیه جهادی است» و ما نیز امیدوارم با همراهی همه مدیران، سازمانها، مردم، علما، شوراهای اسلامی، نخبگان و اصحاب رسانه بتوانیم با راهکارهای کارشناسی بر مشکلات موجود چیره شویم.
سپاهی با اشاره به اینکه انتظار دارم مردم حوزه شهرستان، مطالبه‌گر باشند، خاطرنشان کرد: انتقادات سازنده، ارائه راهکار و پیشنهادات می‌تواند گره گشا باشد لذا از همه قشرهای مختلف مردم و سرمایه‌گذاران بومی سطح شهرستان در مباحث سرمایه‌گذاری، اشتغال، کسب و کار و فعالان اقتصادی و بخش خصوصی دعوت می‌کنم ظرفیت های بالقوه را به بالفعل برسانند.
وی ادامه داد: با نیت و هدف خدمت به مردم در این شهرستان مسوولیت قبول کرده‌ام لذا در بحث تامین سلامت مردم چابهار می‌خواهیم که همه، دُز سوم واکسن کرونا را دریافت کنند تا سلامت کامل به جامعه برگردد.
سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری ویژه چابهار ضمن قدردانی از مجموعه سازمان منطقه آزاد چابهار از این منطقه ویژه به عنوان یک ظرفیت اقتصادی و تجاری یاد کرد و افزود: منطقه آزاد می‌تواند در بحث ایجاد و احداث زیرساخت‌ها نقش موثری داشته باشد و همه ادارات و دستگاه‌های اجرایی باید همراهی و همکاری لازم را در راستای تامین منافع عموم مردم، توسعه و آبادانی و پیشرفت منطقه داشته باشند که البته همدلی اولیه ایجاد شده است.  
دسته بندی: انتظامی / شهری / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید