یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » شهری » سرپرست اداره‌ کار سیستان و بلوچستان:هیچ کارفرمایی حق تعدیل نیرو ندارد

سرپرست اداره‌ کار سیستان و بلوچستان:هیچ کارفرمایی حق تعدیل نیرو ندارد

0
98
کد خبر: 69669
سرپرست اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: هیچ کارفرمایی در استان حق ندارد به بهانه افزایش حقوق کارگر یا دلایل دیگر، تعدیل نیرو کند و کارفرمایان موظف هستند مطابق قوانین و مقررات حق و حقوق کارگران خود را پرداخت کنند.

به گزارش میار ؛ از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان؛ حامد آرامش در گردهمایی روز جهانی کارگر که با حضور جمعی از کارگران شهر زاهدان در خانه کارگر استان برگزار شد، اظهارداشت: همانطور که رهبر انقلاب فرمودند «کارگران از اقشار تاثیرگذار و وفادار به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران هستند و در عرصه های مختلف به خوبی به وظایف خود عمل کردند و در دفاع از وطن نقش آفرین بودند».
وی به افزایش ۵۷ درصدی حقوق کارگران در سالجاری اشاره کرد و افزود: این اقدام یک حرکت جهادی در دولت سیزدهم در راستای توجه به معیشت و رفاه قشر کارگر است. سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه کارگری که مولد و محور تولید و توسعه است باید امنیت روانی و شرایط معیشتی پایداری داشته باشد، تاکید کرد: با استفاده از ظرفیت کمیسیون کارگری تلاش می‌شود تا وضعیت شرکت‌های استان و پرداخت‌های آن‌ها در حوزه کارگری همواره مطلوب بوده و به بحران تبدیل نشود.
وی بیان کرد: کارفرمایان نیز مورد حمایت دولت قرار دارند، چراکه اگر کارفرما نباشد، کارگری نیز وجود ندارد و به همین دلیل اهتمام ویژه‌ای برای در نظر گرفتن تسهیلات و مشوق‌های لازم برای حمایت از صاحبان کسب و کار و کارفرمایان در نظر گرفته شده است که بزودی اعلام می شود.  
دسته بندی: شهری / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید