چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » فرهنگی » وحدت بسیار خوبی بین اقوام و مذاهب در سیستان و بلوچستان وجود دارد

وحدت بسیار خوبی بین اقوام و مذاهب در سیستان و بلوچستان وجود دارد

0
81
کد خبر: 69668
معاون سیاسی اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: وحدت و یکپارچگی بسیار خوبی در بین اقوام و مذاهب مختلف در این استان وجود دارد و تا کنون با هوشیاری مردم، دشمن نتوانسته خدشه‌ای به این وحدت وارد کند.

به گزارش میار ؛ از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، رحمدل بامری در راستای جلسات برنامه‌ریزی شده هم‌اندیشی با سران قبایل و طوایف سطح استان اظهارداشت: به برکت خون شهدای گرانقدر توفیق خدمت بی‌منت به مردم نجیب استان برای ما فراهم شده باید از آن به نحو مطلوب برای خدمتگذاری به ولی‌نعمتان خویش استفاده کنیم.
وی افزود: یکی از ویژگی‌های سیستان و بلوچستان وحدت و یکپارچگی بین اقوام و مذاهب است که نقطه عطفی برای این استان محسوب می شود و دشمن سالیان سال در صدد است با برنامه‌ریزی و پیاده کردن نقشه‌های مختلف این وحدت و همدلی را برهم بزند که با هوشیاری مردم ولایت مدار و مرزدار استان تاکنون موفق نبوده و هرگز موفق نخواهدشد.
معاون سیاسی اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: طایفه شه بخش یکی از طویف بزرگ در استان است که از ظرفیت نیروی انسانی این طایفه برمدار شایستگی و تخصص در حوزه‌های مختلف استفاده شده وخواهد شد.
وی به خدمات شایان نظام الهی به سیستان وبلوچستان اشاره کرد و گفت: هم‌اینک برنامه‌های زیادی از طرف دولت انقلابی و مردمی با پیگیری های استاندار درحال اجرایی شدن است که ان شاالله آثارمثبت آن درآینده نزدیک نمایان خواهد شد.
بامری افزود: معتمدین و مدیران منتسب به طایفه شه بخش باید این فرصت را غنیمت شمرده و برای خدمت به مردم در راستای اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و در تحقق شعار سال و در گام دوم انقلاب در اجرای منویات رهبر معظم انقلاب گام‌های اثرگذاری بردارند و در کنار سایر اقوام و همراه با فرزندان خدوم و جان برکف انقلابی در مجموعه‌های نظامی، انتظامی، امنیتی، قضایی و بسیج مردمی در جهت استمرار امنیت پایدار استان که خون‌بهای شهدای گرانقدراست، بیش از پیش نقش‌آفرین باشند.
کلید واژه ها:
وحدت, مذهب, سیستان, بلوچستان
دسته بندی: فرهنگی / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید