جمعه، 28 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » قضایی و حقوقی » آغاز تلاش برای دستگیری اشرار در دلگان

آغاز تلاش برای دستگیری اشرار در دلگان

0
101
کد خبر: 69657
معاون سیاسی فرماندار دلگان گفت: با توجه به درگیری‌های اخیر و کشته شدن تعدادی از اهالی روستایی در دلگان تلاش برای دستگیری اشرار و افراد مسلح در این شهرستان آغاز شده است.
به گزارش میار ؛ خدابخش فقیرشاهی روز یکشنبه افزود: با ورود شورای تامین شهرستان و همکاری معتمدان و ریش سفیدان هم اکنون موضوع درگیری به پایان رسیده و تلاش برای دستگیری اشرار و عاملان درگیریها آغاز شده است.
وی همکاری مردم با نهادهای امنیتی و انتظامی را یکی از راه های شناسایی و برخورد با اشرار و افراد مسلح دانست و افزود : همکاری و همراهی مردم در خصوص شناسایی و برخورد با اشرار و سارقان یکی از عوامل موثر در دستگیری آنان است لذا انتظار داریم مردم در صورت مشاهده هرگونه موارد ناامنی و همچنین وجود سلاح غیرمجاز مراتب را سریعا به پلیس اعلام کنند.
معاون سیاسی فرماندار با اشاره به بهره گیری از ظرفیت ریش سفیدان و معتمدان محلی در راستای تامین امنیت منطقه گفت: تا کنون سه نشست مشترک بین شورای تامین و معتمدان و ریش سفیدان در خصوص جمع آوری و معرفی اشرار و افراد مسلح در فرمانداری دلگان تشکیل شده است.   فقیر شاهی از یک فقره درگیری دیگر در دلگان خبر داد و گفت: صبح امروز بعلت اختلافات ملکی و طایفه ای یک نفر دیگر نیز در شهر گلمورتی مرکز شهرستان دلگان کشته شده است.
وی عنوان کرد: اختلافات طایفه ای و ملکی یکی از دلایل عمده کشت و کشتار در دلگان است و لذا انتظار داریم مردم بجای روی اوردن به سلاح گرم و سرد موارد را از طریق دستگاه قضا پیگیری کنند.  
کلید واژه ها:
دلگان, دستگیری, سیستان, زاهدان
دسته بندی: قضایی و حقوقی / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید