یکشنبه، 16 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » حوادث » جزییات فوت ۵ سرباز معلم در تصادف امروز اتوبوس و تریلی در یزد+فیلم

جزییات فوت ۵ سرباز معلم در تصادف امروز اتوبوس و تریلی در یزد+فیلم

0
317
کد خبر: 69553
سازمان اورژانس یزد اعلام کرد: واژگونی یک دستگاه اتوبوس مسافری در دهستان دهشیر شهرستان تفت در این استان پنج کشته و ۲۸ مصدوم بر جا گذاشت.



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میار»، سازمان اورژانس یزد اعلام کرد: واژگونی یک دستگاه اتوبوس مسافری در دهستان دهشیر شهرستان تفت در این استان پنج کشته و ۲۸ مصدوم بر جا گذاشت. این حادثه یاد شده ساعت ۶ و ۲۰ دقیقه صبح امروز رخ داد، این اتوبوس در مسیر زاهدان به آباده شیراز در حرکت بوده است.

آمبولانس ها ، بالگرد و اتوبوس اورژانس استان یزد بلافاصله به محل حادثه اعزام شده اند .

دهشیر در ۹۰ کیلومتری جنوب غربی شهر یزد و ۷۰ کیلومتری شهر تفت قرار دارد.

مسافران اتوبوس دهشیر سربازمعلم بودند
مجتبی خالدی در این باره اظهار کرد: متاسفانه شاهد تصادفات سریالی اتوبوس ها هستیم. حوالی ساعت ۶ صبح امروز نیز گزارش برخورد یک دستگاه اتوبوس با تریلی در دهشیر یزد به سامانه ١١۵ اورژانس کشور اطلاع داده شد.

وی ادامه داد: هفت دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، دو فروند بالگرد به محل اعزام شده است.

خالدی گفت: تمامی سرنشینان این اتوبوس مشمولینی بودند که قرار بود به عنوان سرباز معلم در آموزش و پرورش خدمت کنند. این مشمولین اعزامی‌های امسال بودند که از مهرماه بنا بود تا به عنوان معلم در محل‌های تعیین شده ادامه خدمت سربازی خود را بگذرانند.

وی در ادامه گفت: اتوبوس ٣٩ نفر سرنشین داشته که متاسفانه پنج نفر به علت شدت جراحات فوت کردند و ٣۴ نفر مصدوم شدند. متاسفانه حال پنج مصدوم نیز مساعد نیست.

خالدی افزود: تلاش تیم متخصصان بر این است که شرایط این افراد پایدار شود. اطلاعاتی که تا به حال به دست ما رسیده این است که سایر افراد دچار جراحات سطحی شدند و اقدامات لازم برای آن‌ها در حال انجام است.



پلیس راه یزد علت واژگونی اتوبوس در دهشیر تفت را نقص فنی ترمز اعلام کرد
رییس پلیس راه استان یزد گفت: علت اصلی واژگونی یک دستگاه اتوبوس روز پنجشنبه در مسیر دهستان دهشیر شهرستان تفت به استان فارس نقص فنی ترمز خودرو و ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه است.  

وی افزود: در حالیکه سازمان اورژانس یزد در گزارش اولیه خود اعلام کرد که در این حادثه پنج نفر کشته و ۲۸ تن  زخمی شدند، در گزارش جدید خود احتمال داد که شمار فوتی ها  افزایش یابد.

تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید