یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » قضایی و حقوقی » رئیس قوه قضاییه در هفته منابع طبیعی، صبح امروز وارد شهرستان دماوند شد

رئیس قوه قضاییه در هفته منابع طبیعی، صبح امروز وارد شهرستان دماوند شد

0
333
کد خبر: 64164
در بدو ورود به دماوند، آیت الله رئیسی ضمن بازدید میدانی از نزدیک در جریان آخرین وضعیت منابع طبیعی و محیط زیست در دماوند قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میار» به نقل از میزان، آیت الله رئیسی در هفته منابع طبیعی، صبح امروز وارد شهرستان دماوند شد.

دماوند به عنوان منطقه گردشگری به دلیل طبیعت زیبا و خوش آب و هوا همواره یکی از محل‌های مورد طمع زمین خواری و تعرض به منابع طبیعی در نزدیکی پایتخت بوده است.

کوه خواری، تغییر کاربری اراضی زراعی و ساخت و ساز‌های غیرمجاز در سال‌های اخیر، دماوند و حومه آن را نیازمند توجه ویژه کرده است.

آیت‌الله رئیسی که موضوع صیانت از محیط زیست و جلوگیری از تعرض به منابع طبیعی را در دوره تحول یکی از اولویت‌های دستگاه قضایی اعلام کرده است اوایل امسال اولین جلسه شورای عالی حفظ حقوق بیت المال را در لواسان برگزار کرد و امروز دومین جلسه این شورا با حضور جمعی از وزرا و مقامات عالی اجرایی و انتظامی در دماوند برگزار خواهد شد.

در بدو ورود به دماوند، آیت‌الله رئیسی ضمن بازدید میدانی از نزدیک در جریان آخرین وضعیت منابع طبیعی و محیط زیست در دماوند قرار گرفت.

حضور در جلسه شورای عالی حفظ حقوق بیت المال به منظور پیگیری اجرای مصوبات جلسه پیشین در لواسان و نیز اتخاذ تصمیمات جدید در این حوزه دیگر برنامه آیت‌الله رئیسی در دماوند خواهد بود.

تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید