دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اقتصادی » ریزش ۵هزار واحدی شاخص بورس؛ سریال ریزش بازار سرمایه ادامه دارد

ریزش ۵هزار واحدی شاخص بورس؛ سریال ریزش بازار سرمایه ادامه دارد

0
141
کد خبر: 63177
همچنان قوانین من درآوردی آقایان بورسی جوابگو نیست و بازار سرمایه می‌ریزد؛ آیا قوانین من درآوردی به پایان خواهد رسید؟

به گزارش میار از تسنیم، در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه تعداد 6میلیارد و 93میلیون سهم و حق‌تقدم به‌‌ارزش 5هزار و 464میلیارد تومان در 547هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با افت 5هزار و 596واحدی در ارتفاع یک میلیون و 232هزار و 761واحد قرار گرفت.

بیشترین اثر منفی بر افت دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای صنایع پتروشیمی خلیج فارس، سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی و فولاد مبارکه اصفهان شد و در مقابل نمادهای معاملاتی ملی صنایع مس ایران، بانک پارسیان و معدتی و صنعتی گل گهر با رشد خود مانع افت بیشتر شاخص بورس شدند.

در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله یک میلیارد و 233میلیون ورقه به‌ارزش 4هزار و 511میلیارد تومان در 443هزار نوبت، آیفکس 90واحد افت کرد و در ارتفاع 17هزار و 499واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز بیشترین اثر منفی بر شاخص فرابورس به نام نمادهای معاملاتی بیمه پاسارگاد، فولاد هرمزگان جنوب و سرمایه‌گذای صبا تامین شد و در مقابل نمادهای معاملاتی تولید نیروی برق دماوند، فرآورد‌ه‌های غذایی و قند چهارمحال و نیروگاه زاگرس کوثر بیشترین اثر مثبت را بر این شاخص به نام خود ثبت کردند.
دسته بندی: اقتصادی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید