جمعه، 14 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » آموزش و پرورش » سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد: کارکنان و اساتید دانشگاه آزاد از تسهیلات کم‌بهره برخوردار می‌شوند

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد: کارکنان و اساتید دانشگاه آزاد از تسهیلات کم‌بهره برخوردار می‌شوند

0
1 011
کد خبر: 60389
سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی گفت: کارکنان و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی از تسهیلات کم‌بهره بانکی بهره‌مند می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میار» محمدمهدی فداکار در جمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر از تفویض اختیار نقل و انتقال کارکنان و اساتید واحدهای دانشگاهی از واحدی به واحد دیگر به مراکز استان‌ها خبر داد و درباره انتقال و مأموریت کارکنان به ادارات و سازمان‌های دیگر گفت: در صورت پرداخت حقوق و سایر مزایای مرتبط از سوی ادارات ذی‌ربط مشکلی در انتقال و مأموریت کارکنان نداریم.

وی درباره مشکل پیش‌آمده در پرداخت حقوق کارکنان و اساتید برخی از واحد‌های دانشگاهی بیان کرد: در پرداخت حقوق اکثر واحدها مشکل داریم و در این خصوص شرمنده همکاران هستیم و تلاش داریم با تدبیر لازم در کم‌ترین زمان ممکن این مشکلات را حل کنیم.

فداکار نوید داد با پیگیری‌های انجام شده مطالبات دانشگاه آزاد اسلامی از دولت (بنیاد شهید) در شرف پرداخت در قالب توافق‌های انجام شده از طریق دریافت اوراق، املاک و قسمتی نیز به‌صورت نقدی هستیم که ان‌شاءالله با تحقق این امر شاهد حل مشکلات مالی همکاران و اساتید خواهیم بود.

وی تأکید کرد: همه مبلغ دریافتی بابت مطالبات از بنیاد شهید برای پرداخت حقوق و مزایا و سایر موارد مرتبط هزینه خواهد شد و ریالی از این مبلغ در سایر قسمت‌ها هزینه نخواهد شد و تلاش داریم مطالبات تا پایان سال به‌روزرسانی شود.

وی درباره تبدیل وضعیت برخی کارکنان واحدهای دانشگاهی نیز گفت: دستورات لازم برای تبدیل وضعیت همکارانی که پنج سال سابقه کار دارند صادر و اقدامات اداری انجام می‌شود و در بحث ارتقاء اساتید نیز جلسات به‌صورت هفتگی در حال انجام است.

فداکار از توافق انجام شده با بانک‌های ملی، صادرات و قرض‌الحسنه مهر ایران برای اعطای تسهیلات کم‌بهره خبر داد و افزود: انتظار داریم کارکنان و اساتید از این تسهیلات در کم‌ترین زمان ممکن بهره‌مند شوند.

این گزارش حاکی است همچنین معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه سفر به آذربایجان‌شرقی  از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز و بیمارستان امام سجاد(ع) این واحد دانشگاهی بازدید کرد.

تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید