جمعه، 28 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اسلاید شو » تا کی باید این کشور و این ملت به عزای نخبگان خود بنشیند؟!

تا کی باید این کشور و این ملت به عزای نخبگان خود بنشیند؟!

0
932
کد خبر: 59390
پایگاه خبری تحلیلی میار، دکترمحسن فخری‌زاده دانشمند متعهد و دلسوز هسته‌ای و صنعت دفاعی کشور و رئیس سازمان پژوهش و نوآوری‌های دفاعی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح  روز جمعه روز جمعه 7 آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۳۰ در منطقه آبسرد دماوند بدست عاملان جنایتکار تروریستی ترور و به شهادت رسید. این جنایت تروریستی در داخل  و جامعه جهانی بازتاب گسترده  داشته است و همگان آن را با تماس‌های تلفنی جداگانه یا صدور بیانیه‌های رسمی محکوم و ابراز تأسف نموده و تأکید داشته‌اند این گونه حوادث بر هم زننده آرامش، صلح و ثبات منطقه‌ای و جهانی می باشد. و البته برخی نیز با عافیت طلبی همیشگی و سرپوش گذاشتن بر چنین جنایت هایی توصیه به شکیبایی و صبر نموده‌اند تا نکند به جقه صدرات و ریاستشان خدشه-ای وارد شود و شأن بین المللی آنان دچار آسیب جدی شود و دیگر نتوانند مزدور آمریکا و صیهونیسم و متحدان استراتژیک اروپایی و عربی ایشان باقی بمانند! به این جماعت نان به نرخ روز خورِ دست آموزِ آمریکا و صهیونیسم باید گفت و اطمینان داد که این جنایت و تروریسم دولتی؛ هیچگاه نمی‌تواند مانع از پیشرفت صنعت هسته ‌ای ایران شود.
دکترمحسن فخری‌زاده دانشمند متعهد و دلسوز هسته‌ایایران عنصری ارزشمند و نخبه ‌ای اندیشمند و دانشمندی خلاق در عرصه فناوری هسته ‌ای و دفاعی را از دست داده است وقطعا به سادگی از خون به ناحق ریخته شده این عزیز سفرکرده نخواهد گذشت و هموزن این خسارت جبران ناپذیر انتقام شایسته از مسببان و مباشران این امر که استکبار غرب و صهیونیسم بین المللی است خواهد گرفت. این انتقام قطعی است و مسلما مسئولان ذی ربط در تحقق آن لحظه‌ای تردید نکرده و البته هم به عنوان پاسخی متقابل و هم به عنوان عاملی بازدارنده و پشیمان کننده به زودی سیلی محکمی بر چهره کریه جنایتکارِ دشمنان این آب و خاک خواهند نواخت تا بدخواهان از انتقام خون عزیزان این ملت در امان نمانند.  
به طور قطع این جنایت تروریستی با توجه به شواهد و قراین موجود توسط صهیونیست ها  و حمایت ترامپ در دوماه پایانی ریاست جمهوری این فرد جانی؛ با هدف خشونت آمیز مجرمانه و ماهیت تحریک کننده صورت گرفته است تا سایه آشوب همچنان بر منطقه و جهان حکمفرما باشد.

رژیم صهیونیستی از سال ۱۳۸۸ تا سال۱۳۹۰پنج نفر از دانشمندان هسته‌ای ایران را در عملیات ‌های مختلف تروریستی به شهادت رسانده است و جای این سئوال همین جا می باشد که مسئولان امنیتی باید پاسخ دهند چرا از دانشمندان این کشور که مایه فخر و مباهات ملت هستند و دشمنان از اندیشه و تخصص آنان در جهت پیشرفت کشور بیمناکند خوب حفاظت نکرده‌اند و باز شاهد به شهادت رسیدن این فرهیختگان دلسوز و متعهد هستیم.
تا کی باید این کشور و این ملت به عزای نخبگان خود بنشیند و عناصر ارزشمند علمی- تخصصی خود را ترور شده ببیند. مسئولان امنیتی کشور که انصافا در همه زمینه‌ ها هوشمندانه عمل کرده‌اند باید در این زمینه هوشیارانه عمل می نمودند تا وجود ارزشمندی چون شهید فخری زاده به این راحتی ترور نشود. این مهم جای بررسی دارد و قطعا عزیزان به سادگی از آن عبور نخواهند نمود. اگر لازم است سیستم امنیتی تقویت شود بشود، اگر نفوذی رخنه کرده سریعا شناسایی شوند و روزنه های نفوذ آسیب شناسی و اصلاح و ترمیم شود. کشور و ملت دیگر تحمل داغ عزیزان نخبه خود را ندارد. مردم حاضرند فدای این نخبگان غیرتمند شوند که کشورشان را در سخت ترین شرایط یاری رسانده و ترک وطن نکرده‌اند تا با زرق و برق زندگی مادی در اروپا و آمریکا غرق در آسایش و رفاه در دنیای مادی شوند. آری مردم حاضرند با جانشان از این سرمایه ‌های ملی حفاظت کنند و در این راه جان خود را برای آینده درخشان ایران عزیز قربانی نمایند.

مردم از دولت و دستگاه های دیپلماسی و امنیتی کشور انتظار پاسخ کوبنده و عاجل در این زمینه را دارند و تسامح و سستی در این امر را بر نمی تابند و چنان چه پاسخی در خور به جنایتکاران تروریستی صهیونیسم داده نشود آنان جسورتر شده و اقدامات مجرمانه ضدبشری خود را همچنان ادامه داده و تکرار خواهند نمود چنان که در شهادت دانشمندان هسته ‌ای قبلی چون پاسخی محکم و قاطع دریافت نکردند این جسارت و بی پروائی خود را بار دیگر به نمایش گزاردند. ضرورت دارد مسئولان این امر با محاسبه پذیری و مصلحت و عقلانیت و رعایت هزینه فایده‌ها؛ اقدامات متقابل و  اقدامات انتقامی را با اقتداردر دستور کار خود قرار دهند تا روح شهید شاد و ملت خرسند گردند.

دکتر اسدالله افشار
قطعا تنبیه تروریست در هرشکلش از تنش ها و چالش ‌های احتمالی آتی جلوگیری خواهد نمود و جهان را به سمت ثبات و صلح و آرامش خواهد کشاند؛ ولذا ایستادگی در برابر قلدر غداره بند عربده کش و سیلی زدن بر گوش چنین قلدر بی منطقی، جهان را امن خواهد نمود و فاتحه تروریسم را در دنیا خواهد خواند و مسلما نظم نوین جهانی با تنبیه متجاوز جانی قلدر شکل واقعی خواهد گرفت و تا این مهم تحقق نیابد سخن از نظم نوین جهانی بدون تنبیه متجاوز قلدر شرور شعاری بیش نخواهد بود و وجود سازمان ها و مجامع بین المللی هم که زیر بیرق این قلدران قرار دارند کاری از پیش نخواهند برد. به امید روزی که دنیا به معنای واقعی به آرامش رسد و انسان های در سایه عدالت و امنیت، در صلح و صفا زندگی نمایند.  

پی‌نوشت:
 1 - رژیم صهیونیستی ۲۰ سال بود که به دنبال ترور شهید فخری‌زاده بوده‌است. نتانیاهو نیز در سال ۲۰۱۸ صراحتاً از شهید فخری‌زاده نام برده‌بود.
دکتر اسدالله افشار




دسته بندی: اسلاید شو / جالب
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید