دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اقتصادی » جزئیات انتصاب عضو هیئت تجدید نظر شورای رقابت

جزئیات انتصاب عضو هیئت تجدید نظر شورای رقابت

0
573
کد خبر: 59060
رئیس جمهور در حکمی بنا به پیشنهاد وزیر امور اقتصادی و دارایی، یکتا اشرفی را به عنوان «عضو هیئت تجدید نظر شورای رقابت» منصوب کرد.

به گزارش میار از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، در متن حکم حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی خطاب به یکتا اشرفی آمده است: به استناد جزء(ب) بند(۱) ماده(۶۴) و بند(۲) ماده(۵۵) قانون اصلاح موادی از قانون برنامه چهارم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران و اجرای سیاست‌های اصل (۴۴) قانون اساسی مصوب ۱۳۸۶.۱۱.۸ مجلس شورای اسلامی، بنا به پیشنهاد وزیر امور اقتصادی و دارایی به موجب این حکم به عنوان «عضو هیئت تجدید نظر شورای رقابت» منصوب می‌شوید.

رئیس جمهور تصریح کرد: توفیق شما و سایر اعضای آن شورا را در انجام شایسته وظایف محوله با رعایت اصول قانون‌مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید، در خدمت به اسلام و ملت شریف ایران از خداوند متعال مسئلت دارم.

بنابراین گزارش، اشرفی ریاست پژوهشکده امور اقتصادی وابسته به وزارت امور اقتصادی و دارایی را در کارنامه خود دارد و تحصیلات خود را در رشته دکتری علوم اقتصادی گرایش توسعه - انرژی از دانشگاه فردوسی مشهد اخذ کرده است.
دسته بندی: اقتصادی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید