سه شنبه، 1 خرداد 1403
پایگاه خبری میار » اقتصادی » تشکیل پرونده و تعیین جریمه میلیاردی برای عوامل قاچاق روغن خوراکی در خاش

تشکیل پرونده و تعیین جریمه میلیاردی برای عوامل قاچاق روغن خوراکی در خاش

0
425
کد خبر: 57970
معاون امور بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سیسان و بلوچستان خبر داد: شناسایی 22 تن روغن خوراکی توسط بازرسان اداره صمت خاش و سپاه این شهرستان صورت پذیرفت.

به گزارش میار از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان، محمد قاسمی گفت: باعنایت به برگزاری گشت مشترک بازرسین اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان خاش  و نیروهای سپاه پاسداران شهرستان یک واحد صنفی که اقدام به قاچاق 22تن روغن مایع خوراکی نموده بودند پرونده ی تخلف تشکیل شد.

وی ارزش ریالی این پرونده را بیش از 2 میلیارد و 400 میلیون ریال عنوان کرد و افزود: پرونده جهت سیر مراحل قانونی به تعزیرات ارسال شده است.

معاون امور بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صمت سیستان و بلوچستان اعلام داشت: هم استانیهای عزیز می‌توانند گزارشات خود را در خصوص تخلفات اقتصادی از جمله گرانفروشی، کم فروشی وتقلب، احتکار، انبارهای بی نام نشان و... از طریق تماس تلفنی باشماره 124 ستادخبری سازمان در طول شبانه روز (از ساعت 6 صبح الی 13 و 16 الی 19 پاسخگویی اپراتور و از ساعت 19 به بعد از طریق تلفن پیامگیر و یا با حضور در محل سازمان به حوزه ستاد خبری بصورت حضوری و کتبی ارائه کند و پس از اخذ گزارش، بازرسان این سازمان سریعا اقدام به بررسی و اعلام نتیجه گزارش ( متخلف – غیرمتخلف) کرده که پس از آن طی تماس با شاکی نتیجه گزارش اعلام خواهد شد.

گفتنی است؛ شهروندان سیستان و بلوچستانی می‌توانند از طریق پورتال سازمان به آدرسcppo.mimt.gov.ir و یا اپلیکیشن آپ نیز گزارشات خود را ثبت که از همین روشها نیز گزارشات مردمی قابل رسیدگی از طرف بازرسان است.
دسته بندی: اقتصادی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید