چهارشنبه، 2 خرداد 1403
پایگاه خبری میار » اقتصادی » با تکمیل خط آهن چابهار- زاهدان، کریدور ترانزیتی شرق کشور تکمیل خواهدشد

با تکمیل خط آهن چابهار- زاهدان، کریدور ترانزیتی شرق کشور تکمیل خواهدشد

0
172
کد خبر: 57711
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا گفت: بندر اقیانوسی چابهار ظرفیت‌های ویژه در زمینه اقتصادی دارد که با تکمیل خط آهن چابهار- زاهدان که این قرارگاه اجرای آن را بر عهده دارد، این ظرفیت‌ها بیش از پیش شکوفا می‌شود.

به گزارش میار، سعید محمد ظهر امروز در حاشیه آغاز عملیات ریل‌گذاری راه آهن "چابهار - زاهدان" از سمت چابهار، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بندر چابهار به عنوان تنها بندر اقیانوسی ایران ظرفیت‌های ویژه در زمینه اقتصادی دارد که با تکمیل خط آهن چابهار - زاهدان که  قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا اجرای آن را برعهده دارد، این ظرفیت‌ها بیش از پیش شکوفا می‌شود و در واقع این امر کریدور ترانزیتی شرق کشور را تکمیل می‌کند.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا ادامه داد: استکبار جهانی تلاش داشت ایران را از مسیرهای ترانزیتی حذف کند، اما با اجرای چنین پروژه‌هایی از مقاصد شومشان ناکام ماندند. پیش از این نیز فاز نخست پروژه توسعه بندر شهید بهشتی چابهار توسط این قرارگاه و با تکیه کامل بر توان داخلی با موفقیت در موعد مقرر اجرا شد.

وی با اشاره به سرعت مطلوب پیشروی پروژه احداث خط آهن چابهار- زاهدان، گفت: تلاش شده با احداث کارگاه‌های متعدد و تجهیزات و ادوات کافی این پروژه طبق برنامه زمانبندی و با سرعت پیش بروند که خوشبختانه تاکنون در این زمینه موفق بوده‌ایم.
منبع:ایرنا
دسته بندی: اقتصادی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید