ارائه خدمات سیار توسط آپکو+جزئیات
مدیرعامل شرکت خودروهای سفارشی ایران خودرو (آپکو)، از برنامه همکاری با امداد خودروی ایران برای ارسال، تحویل و نصب قطعات آپشن بر روی خودرو به صورت سیار خبر داد.
به گزارش میار از ایکوپرس، کیوان وزیری از آغاز همکاری با نهادها و ارگانهای مختلف برای تجهیز خودروها نیز خبر داد و افزود: به تازگی یکی از خودروهای صنایع دفاعی را تجهیز کرده ایم و به دنبال عقد تفاهم نامه و قرارداد برای تجهیز خودروهای مرتبط با این سازمان هستیم.
مدیرعامل آپکو ادامه داد: توسعه همکاری با نمایندگیهای مجاز ایران خودرو برای ارائه خدمات آپشنال مورد درخواست مشتریان، از جمله طرحهای آپکو است. این درحالی است که آپکو هم اکنون 40 نمایندگی مجاز ایران خودرو درحال همکاری است.
وی تصریح کرد: برنامههای میان مدت و بلندمدتی را در دستور کار قرار دادهایم تا با ارائه خدمات مناسب و با کیفیت به مشتریان، دست واسطه گران و سودجویان بازار آپشن خودرو را کوتاه کنیم. تولید محصول سفارشی در خط تولید نیز از دیگر برنامههای آپکو است. در این راستا آپشنال کردن خودروهایی مانند خانواده دنا، پارس و سمند در دستور کار قرار دارد.
وی افزود: برای توسعه بازار محصولات آپشنال، به دنبال ورود به بازار کشور عراق هستیم.
وزیری با تاکید بر لزوم دریافت خدمات آپشن از شرکت آپکو افزود: ایمنی و رفاه مشتریان، از الزامات مهم آپکو در ارائه خدمات است و با توجه به این که تمامی اقدامات با رعایت استانداردهای لازم صورت میگیرد، خدمات گارانتی خودرو نیز به صورت کامل ارائه میشود.
وی افزود: نصب قطعات ایمنی، داخلی، برقی، یدکی، صوتی و تصویری مانند دزدگیر، سنسور و دوربین و قطعات تزییناتی مانند موکت، سرامیک و قطعات ارگونومی با تنوع و رعایت استانداردهای گروه صنعتی ایرانخودرو توسط شرکت آپکو انجام میشود.
وزیری درباره درگاههای موجود برای خرید قطعه از آپکو گفت: مشتریان میتوانند از طریق سایت اینترنتی و همچنین مراجعه حضوری نسبت به خرید و نصب اقلام آپشن برای خودرو اقدام کنند. مدیریت ارتباط با مشتریان ایران خودرو نیز دریافت کننده نظرات و انتقادات مصرف کنندگان از خدمات آپکو است.
وی تصریح کرد: تمامی دیدگاهها و انتقادات مشتریان در شرکت آپکو بررسی و برای اجرای آن برنامه ریزی میشود.
وزیری در پایان گفت: اقدامات لازم در خصوص ارتقای دانش فنی کارکنان این شرکت در حال انجام است تا با بهبود کیفیت خدمات زمینه افزایش رضایتمندی مشتریان فراهم شود.
به گزارش میار از ایکوپرس، کیوان وزیری از آغاز همکاری با نهادها و ارگانهای مختلف برای تجهیز خودروها نیز خبر داد و افزود: به تازگی یکی از خودروهای صنایع دفاعی را تجهیز کرده ایم و به دنبال عقد تفاهم نامه و قرارداد برای تجهیز خودروهای مرتبط با این سازمان هستیم.
مدیرعامل آپکو ادامه داد: توسعه همکاری با نمایندگیهای مجاز ایران خودرو برای ارائه خدمات آپشنال مورد درخواست مشتریان، از جمله طرحهای آپکو است. این درحالی است که آپکو هم اکنون 40 نمایندگی مجاز ایران خودرو درحال همکاری است.
وی تصریح کرد: برنامههای میان مدت و بلندمدتی را در دستور کار قرار دادهایم تا با ارائه خدمات مناسب و با کیفیت به مشتریان، دست واسطه گران و سودجویان بازار آپشن خودرو را کوتاه کنیم. تولید محصول سفارشی در خط تولید نیز از دیگر برنامههای آپکو است. در این راستا آپشنال کردن خودروهایی مانند خانواده دنا، پارس و سمند در دستور کار قرار دارد.
وی افزود: برای توسعه بازار محصولات آپشنال، به دنبال ورود به بازار کشور عراق هستیم.
وزیری با تاکید بر لزوم دریافت خدمات آپشن از شرکت آپکو افزود: ایمنی و رفاه مشتریان، از الزامات مهم آپکو در ارائه خدمات است و با توجه به این که تمامی اقدامات با رعایت استانداردهای لازم صورت میگیرد، خدمات گارانتی خودرو نیز به صورت کامل ارائه میشود.
وی افزود: نصب قطعات ایمنی، داخلی، برقی، یدکی، صوتی و تصویری مانند دزدگیر، سنسور و دوربین و قطعات تزییناتی مانند موکت، سرامیک و قطعات ارگونومی با تنوع و رعایت استانداردهای گروه صنعتی ایرانخودرو توسط شرکت آپکو انجام میشود.
وزیری درباره درگاههای موجود برای خرید قطعه از آپکو گفت: مشتریان میتوانند از طریق سایت اینترنتی و همچنین مراجعه حضوری نسبت به خرید و نصب اقلام آپشن برای خودرو اقدام کنند. مدیریت ارتباط با مشتریان ایران خودرو نیز دریافت کننده نظرات و انتقادات مصرف کنندگان از خدمات آپکو است.
وی تصریح کرد: تمامی دیدگاهها و انتقادات مشتریان در شرکت آپکو بررسی و برای اجرای آن برنامه ریزی میشود.
وزیری در پایان گفت: اقدامات لازم در خصوص ارتقای دانش فنی کارکنان این شرکت در حال انجام است تا با بهبود کیفیت خدمات زمینه افزایش رضایتمندی مشتریان فراهم شود.
آدرس کوتاه خبر: