دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » شهری » عملیات ساماندهی و ارتقای کیفی میدان امام خمینی تهران آغاز شد

عملیات ساماندهی و ارتقای کیفی میدان امام خمینی تهران آغاز شد

0
198
کد خبر: 55457
مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری‌تهران از آغاز عملیات ساماندهی و ارتقای کیفی میدان امام خمینی خبر داد.

به گزارش میار از پایگاه خبری معاونت فنی و عمرانی شهرداری‌تهران، سید مجید غمخوار ضمن اعلام خبر فوق افزود: سازمان عمرانی مناطق که اجرای پروژه‌های ساماندهی میدان امام‌حسین و میدان شهدای هفتم تیر را در کارنامه دارد، تلاش خواهد کرد به کمک تجارب و درس آموخته‌های فنی کسب شده از پروژه‌های قبلی، عملیات ساماندهی و ارتقای کیفی میدان امام خمینی را با سرعت و دقت به سرانجام برساند.

وی عملیات تراش آسفالت، آماده‌سازی بستر، اجرای سنگ فرش و پیاده راه را از جمله جبهه‌های کاری در حال اجرا در پروژه ساماندهی و ارتقای کیفی میدان امام خمینی ذکر و اضافه کرد: بهسازی و احداث خیابان پشت شهرداری نیز همزمان با پیشبرد عملیات ساماندهی میدان امام خمینی ادامه داشته و به مرحله اجرای جدول‌گذاری رسیده است.

مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق ابراز امیدواری کرد اجرای سریع و دقیق این پروژه‌ها، ضمن رونق بخشیدن به گردشگری شهری، سبب بهبود امکانات رفاهی شهروندان شود.

گفتنی است؛ سازمان عمرانی مناطق علاوه بر ماموریت ساماندهی میدان امام خمینی و بهسازی خیابان پشت شهرداری، اجرای سنگ فرش خیابان لاله زار جنوبی و احداث ساختمان خانه شهر (بلدیه سابق) را در این نقطه استراتژیک از شهر تهران بر عهده دارد.
دسته بندی: شهری / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید