جمعه، 14 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » فرهنگی » تلویزیون و تئاتر » مهدی هاشمی بازیگر افرا شد

مهدی هاشمی بازیگر افرا شد

0
183
کد خبر: 55433
مهدی هاشمی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون در حالی به گروه بازیگران سریال "افرا" پیوست که تصویربرداری در شمال کشور ادامه دارد.

به گزارش میار، تصویربرداری مجموعه تلویزیونی "افرا" به کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه‌کنندگی مشترک مجید مولایی و محمدکامبیز دارابی مدتی است در شمال کشور آغاز شده و بعد از مهدی سلطانی، پژمان بازغی، مینا وحید و روزبه حصاری، حالا مهدی هاشمی هم به عنوان جدیدترین بازیگر به این پروژه پیوسته است.

این نخستین همکاری مهدی هاشمی و توفیقی است. پیش از این حضور مهدی سلطانی و پژمان بازغی در این سریال قطعی شده بود. تصویربرداری سریال این روزها با حضور مینا وحید و روزبه حصاری در لوکیشنهای شهر لاهیجان پیگیری می شود. طی روزهای آینده بازیگران شناخته شده دیگری نیز به این سریال خواهند پیوست.

این درام اجتماعی و خانوادگی که قصه آن در فضای معاصر می‌گذرد، برای پخش از شبکه یک آماده می‌شود. طراح قصه سریال پدرام پور امیری و نویسنده فیلمنامه فرزاد فرزانه است.

سازندگان به جای خلاصه داستان این متن را ارائه داده‌اند: «در پگاه مه آلود یک روز پاییزی، در زیر شاخه‌های پرشکوه افرا، فرزندی زاده می‌شود؛ حاصلِ وصلتِ شومِ اخلاق و منفعت. چشمانِ پیرِ افرا، یگانه شاهدِ این راز در اعماق جنگل است. شاهدی که آموخت در نگاه عاشقانه به زندگی، فقط صاحب تنهایی خویشی. هیچکس نبودن، اولین و آخرین قانون کتاب عشق است».
منبع:تسنیم
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید