یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » فرهنگی » سینمای ایران » بنفشه آفریقایی با اکران مجازی ۷۶۶ میلیون تومان فروخت

بنفشه آفریقایی با اکران مجازی ۷۶۶ میلیون تومان فروخت

0
150
کد خبر: 55426
فیلم سینمایی «بنفشه آفریقایی» به کارگردانی مونا زندی حقیقی با فروش ۳۸ هزار و ۳۴۶ بلیت در سینمای آنلاین فیلیمو و نماوا به کار خود پایان داد.

به گزارش میار از روابط عمومی فیلیمو و نماوا، فیلم سینمایی بنفشه آفریقایی که از روز سه شنبه ۱۱ شهریور وارد اکران آنلاین شد با گذشت۳۰ روز از اکران با مجموع فروش ۳۸هزار و ۳۴۶ بلیت فروخته شده در دو بستر وی او دی (فیلیمو و نماوا) به پایان اکران آنلاین خود رسید.

در دومین فیلم سینمایی مونا زندی حقیقی، فاطمه معتمدآریا، سعید آقاخانی، رضا بابک، ندا جبرائیلی و رویا جاوید نیا بازی کردند که با فروش ۷۶۶ میلیون و ۹۲۰ هزار تومان به زودی وارد شبکه نمایش خانگی خواهد شد و در دسترس عموم مردم قرار خواهد گرفت.

این فیلم برای اولین بار در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر به نمایش در آمد که در آن جشنواره برای رشته های بهترین بازیگر نقش اول زن با بازی فاطمه معتمد آریا و بهترین موسیقی متن با هنرمندی پیمان یزدانیان نامزد شده‌است.

همچنین سینمای آنلاین فیلیمو و نماوا با فیلم‏ های بی حسی موضعی، دوئت، هایلایت، ایستگاه اتمسفر، گیلدا و زن‏ها فرشته‏اند ۲ به کار خود ادامه می ‏دهد که پیش از این فیلم ‏های خروج، زیر نظر، طلا، هفت و نیم، لتیان و خوب، بد جلف ۲ در این دو بستر به نمایش درآمده‌اند.
دسته بندی: فرهنگی / سینمای ایران
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید