شنبه، 29 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اقتصادی » سلامی: سپاه به دستاوردعظیمی در عرصه‌دفاع‌دریایی دست‌یافته‌است

سلامی: سپاه به دستاوردعظیمی در عرصه‌دفاع‌دریایی دست‌یافته‌است

0
102
کد خبر: 54629

فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه به عنوان سرباز کوچکی به ملت عزیز ایران می‌گویم که تا آخر ایستاده‌ایم و بر دشمنان‌مان غلبه خواهیم کرد، گفت: پیروزی نهایی نزدیک است.


به گزارش میار، ‌سردار حسین سلامی ‌در حاشیه آیین الحاق پهپادها و بالگردها به نیروی دریایی سپاه اظهار داشت: هرچه دشمنان قدرت  تهاجمی و محدود‌کننده بیشتری علیه ملت ایران استفاده می‌کنند قدرت ملت ایران شکوفا‌تر می‌شود، استعدادها ظهور پیدا می‌کنند و خلاقیت‌ها به صحنه می‌آیند و وقتی با ایمان و اراده و آرمانخواهی ملت ما در هم آمیخته می‌شود، اعجازهای بزرگی را خلق می‌کند.


فرمانده کل سپاه با بیان اینکه امروز ملت بزرگ ایران به دستاورد عظیم دیگر در عرصه دفاع دریایی دست یافت، افزود: این پیشرفت بزرگ و تحول عظیم را به همه ملت ایران تبریک عرض می‌کنیم.


سردار سلامی با تاکید بر اینکه به عنوان سرباز کوچکی به ملت عزیز ایران می‌گویم که تا آخر ایستاده‌ایم و بر دشمنان‌مان غلبه خواهیم‌کرد، گفت: پیروزی نهایی نزدیک است، با ایستادگی و ثبات قدم  ملت ما، در عرصه نبرد اقتصادی و جنگ روانی که دشمن  علیه ما راه انداخته ‌به یاری خدا در آینده‌ای نه چندان دور با رهبری و هدایت‌های فرماندهی معظم کل قوا شاهد پیروزی‌های بزرگ و نصرت‌های دل‌انگیزی از سوی خداوند متعال خواهیم‌بود.

منبع:تسنیم

دسته بندی: اقتصادی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید