شنبه، 16 تیر 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » شهری » تهران| عملیات‌نگهداشت عمرانی شبکه‌اصلی مدیریت‌سیلاب شبانه‌روزی ادامه‌دارد

تهران| عملیات‌نگهداشت عمرانی شبکه‌اصلی مدیریت‌سیلاب شبانه‌روزی ادامه‌دارد

0
168
کد خبر: 54607

مدیرعامل شرکت خاکریزآب، از استمرار اقدامات مربوط به نگهداشت عمرانی شبکه اصلی مدیریت سیلاب در سطح حوضه‌های آبریز شرق، مرکز و غرب شهر تهران و در قالب شیفت‌های کاری شبانه‌روزی خبر داد.


به گزارش میار از پایگاه خبری معاونت فنی‌وعمرانی شهرداری‌تهران، مهندس حبیب پوش پارس ضمن اعلام خبر فوق، هدف از اجرای عملیات نگهداشت‌عمرانی شبکه‌اصلی مدیریت آب‌های سطحی را مساعدت مناطق و معاونت خدمات شهری به عنوان متولیان بهره‌برداری از این زیرساخت‌ها ذکر و تاکید کرد: نگهداشت عمرانی شبکه مذکور در برنامه سال جاری شرکت خاکریزآب قرار دارد.


وی در تشریح چگونگی اولویت‌بندی نقاط جهت تدوین برنامه عملیاتی افزود: گزارشات حاصل از پایش و ارزیابی کارگروه تخصصی حوزه فنی شرکت خاکریزآب از شبکه اصلی آب‌های سطحی و نتایج حاصل از برگزاری جلسات مشترک با معاونان فنی و مشاوران آب‌های سطحی مناطق ۲۲ گانه از یکسو و برگزاری نشست‌های تخصصی با اداره کل خدمات شهری از سوی دیگر، اولویت نخست برنامه نگهداشت عمرانی شبکه مذکور را پیش روی ما قرار داد.


به گفته مدیرعامل شرکت خاکریزآب، برنامه مذکور در سه سطح خطر بحرانی، پرخطر و خطر متوسط تنظیم شده و برنامه عملیاتی شرکت خاکریزآب در این رابطه شامل ساماندهی نقاط خطر بحرانی است.

دسته بندی: شهری / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید