یکشنبه، 16 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » آموزش و پرورش » تکریم هم‌رزم سردارقاسم‌سلیمانی در آموزش‌وپرورش چابهار/ به‌مناسبت هفته‌دفاع‌مقدس انجام شد

تکریم هم‌رزم سردارقاسم‌سلیمانی در آموزش‌وپرورش چابهار/ به‌مناسبت هفته‌دفاع‌مقدس انجام شد

0
282
کد خبر: 54601

معاون مدیر کل و مدیرآموزش‌وپرورش چابهار از تقدیر و تکریم هم‌رزم سردار شهید حاج قاسم‌سلیمانی در دوران دفاع‌مقدس توسط فرهنگیان شاغل در آموزش‌وپرورش این شهرستان خبر داد.


به گزارش میار، همایون امیری در ادامه گفت: مراسم محوری چهلمین سالگرد دفاع‌مقدس با حضور چند تن از مقامات شهرستانی و جمعی از ایثارگران و خانواده‌های معظم شهدا در سالن غدیر آموزش‌وپرورش چابهار برگزار شد.


وی افزود: افتتاح نمایشگاه عکس و پوستر دفاع مقدس، نمایشگاه یادمان شهدا، برپایی یادواره شهید حاج قاسم سلیمانی از ویژه برنامه‌های این مراسم بود.


معاون مدیرکل آموزش‌وپرورش سیستان‌وبلوچستان در ادامه ابراز داشت: در پایان مراسم از خانواده‌های عزیز و ارزشی شهدا وایثارگر فرهنگی و همچنین هم‌رزم شهید سردار حاج قاسم‌سلیمانی و از یادگاران دوران دفاع مقدس، سرهنگ پوراحمدیان با اهدا لوح‌سپاس و تابلو نوشته قرآنی به میمنت این ایام از سوی فرهنگیان شاغل در آموزش‌وپرورش چابهار تقدیر به عمل آمد.


بنابراین گزارش، در این مراسم سرهنگ پوراحمدیان فرماندهی سپاه شهرستان، محمدی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، جدگال ریاست اداره استاندارد، احمدعلی سرحدی مسئول بسیج فرهنگیان نیز حضور داشتند.

سلمان حاجی محمدزاده  

تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید