جمعه، 14 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » رسانه » سگ زرد برادر شغال است!

سگ زرد برادر شغال است!

0
831
کد خبر: 54213
دکتر اسدالله افشار- سوم نوامبر2020 (13آبان 99) روز برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و رقابت اصلی میان ترامپ تروریست جمهوری خواه با جو بایدن دموکرات است. سگ زرد برادر شغال! هردو از یک آبشخور آب می خورند و هیچیک بر دیگری برتری ندارند. هردو برای رسیدن به قدرت حاضرند مردم آمریکا و مردم دنیا را قربانی مطامع حزبی خود کنند. هردو حاضرند به خاطر رسیدن به این مقام گوی سبقت را در ناامن کردن جهان به هر طریق ممکن از یکدیگر بربایند. هر دو حاضرند برای تصاحب این پست چون سگی مطیع، وفاداری خودشان را به صهیونسیم بین الملل نشان دهند و دم خودشان را برای آنان بجنبانند. هردو حاضرند برای خوش خدمتی صهیونیسم و پول‌های کشورهای عربی حوزه خلیج فارس و کشور عربستان هر جنایتی را چون 11سپتامبر مرتکب شوند و مردم خودشان را به قربانگاه کشانده و آنان را بی گناه سلاخی کنند. هردو حاضرند از تروریست های آدمکش حمایت کنند و از کشورهایی که در روز روشن مخالفان خود را در کشور ثالث می کشند تمام قد دفاع کنند تا خم به ابروی این حاکمان سرسپرده نوکر استکبار نیاید و همچنان سگ زنجیریشان اسباب زحمت مردم خود و منطقه باشند. قتل روزنامه نگار عربستانی؛ جمال قاشقچی نمونه بارز این رفتار پست دیکته شده است که جهان و مجامع جهانی شاهد این رخداد زشت در کشور ثالث یعنی ترکیه بودند. هردو حاضرند تا سرحد جنون و برای منافع استعماری و استکباری خود جان انسان های شایسته را که در جهت صلح جهانی گام بر می دارند و میدان را برای تاخت و تازآشوبگران تروریست پرور آنان تنگ می کنند بزدلانه و شبانه این انسان های مبارز را ترور کنند و با گستاخی مسئولیت این ترور را نیز با بی شرمی هرچه تمام می پذیرند؛ مصداق این ادعا شهید جبهه محور مقاومت سردار سلیمانی بود که بامداد جمعه 13 دی ماه 1398با فرمان و دستور ترامپ کثیف جنایتکار به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

هیچ فرقی بین دو حزب جمهوری خواه و دموکرات وجود ندارد. هر دو دستشان به خون انسان های مبارز، آلوده است و این ماجرا از تاریخ شکل گیری آمریکای متوحش تا به اصطلاح آمریکای متمدن امروزی ادامه دارد. هردو حزب به شدت نژادپرست هستند و با رنگین پوستان چون بردگان برخورد می کنند اما هر کدام به شیوه منحصر بفرد خود. یکی با پنبه سر می برد و دیگری با تیغ و درفش و گلوله. حوادث 70روز گذشته آمریکا با سیاه پوستان و کشتن آن ها در ملاءعام همگی موید این تفکر نژاد پرستی است و حمایت بی چون و چرای ترامپ از پلیس نژاد پرست آمریکا نیز ناشی از این منطق قرون وسطایی سرچشمه می گیرد.    
 
هردو حزب آشکار و پنهان به دنبال تخریب وجهه دیپلماتیک ایران نزد جامعه بین‌المللی هستند و با سیاست های مزورانه خود در پی کاهش قدرت منطقه ای ایران هستند تا بتوانند ایران را منزوی کنند و دست صهیونیسم و حکام مرتجع عرب را در جهت آشوب، فتنه‌گری و ارعاب و وحشت و ترور در منطقه باز گذارند تا آمریکا و صهیونیسم به راحتی در منطقه خاورمیانه جولان دهند. به طور قطع این خواب آمریکاییان در منطقه حتی با عادی سازی روابط کشورهای مرتجع عربی (چون عربستان سعودی، امارات و بحرین و ....) با رژیم اشغالگر قدس که این روزها با بازیگردانی ترامپ تروریست به نمایش در آمده است؛ تعبیر نخواهد شد الا این که آرامش نسبی از منطقه گرفته شود و قطعا حکام خود فروخته کشورهای عربی نیز بعد از این از زندگی خود لذت نخواهند برد و حتی از سایه خود وحشت خواهند داشت و بیش از پیش نگران امنیت جانی خود خواهند بود.

هر دو حزب در تقلب سرآمد هستند و هریک دیگری را در صورت پیروزی در سوم نوامبر2020 متهم به تقلب در انتخابات کرده اند! معلوم است ترامپ و بایدن نیز هر دو شیفتگان خدمت هستند تا تشنگان قدرت و درست به همین دلیل تلاش دارند یکدیگر را در رسیدن به این مقام متهم سازند تا گوی سبقت در خدمت به    صهیونیست ها را بربایند و با حمایت از حکام مرتجع عربی؛ آنان را دوشیده و پول ملت بینوا و بی دفاع آنان را غارت تا کسری بودجه آمریکا تا حدودی تامین و بخشی نیز خرج فرقه سازی و دین سازی افراطی  تا آمریکا و صهیونیسم بین الملل با خیال راحت و آسوده با نقشه های شوم و پلید خود؛ سرمایه های مادی و معنوی و میراث گرانبهای کشورها را به غارت و یغما برند.
اسدالله افشار
علی ای حال در پایان این یادداشت می گویم تا نخبگان و روشنفکران ایرانی و غیر ایرانی بدانند انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا با توجه به همه مصایب داخلی و بین المللی این کشور با توجه به تعمیق شکاف‌های اجتماعی (اعتراضات به نژادپرستی در شهرهای مختلف آمریکا، راهپیمایی اعتراضی به خاطرمسائل اقتصادی در سراسر ایالت‌ها، دعواهای خیابانی مردم به خاطر مسائل سیاسی یا حتی بازگشت به کار بعد از کرونا و...)  سالم برپا نخواهد شد؛ این ادعا، ادعای نگارنده نیست بلکه مواضع و سخنان ترامپ و بایدن این پیام را برای جهانیان مخابره کرده است و لذا بر سازمان ملل است تا بر انتخابات پر حرف و حدیث آمریکا در سوم نوامبر سال جاری نظارت دقیق کند تا از دو نامزد مطرح کسی با تقلب انتخاب نشود.

امروز مسئولیت صیانت از آرای مردم آمریکا بر دوش سازمان ملل است و دنیا نگران سلامت انتخابات آمریکا است و بگذارید یکبار هم که شده، آمریکاییان طعم نظارت بین المللی را چشیده و تجربه کنند و خودشان را تافته جدا بافته از جامعه جهانی نبینند و بدانند چون دستگاه های نظارتی آمریکا بی طرف نیستند لازم است برای صیانت از آرای مردم آمریکا، سازمان ملل بر انتخابات آنان نظارت نماید!

در هرحال برای جهان فرق نمی کند «بایدن» دموکرات رئیس جمهور شود یا «ترامپ» کاباره دار تروریست! چون هردو لبه تیغ یک قیچی و نوکر صهیونیسم بین الملل هستند و هردو تابع سیاست های واحد دولت در سایه هستند و هردو تنها مجری آن سیاست ها هستند. با این وجود آمدن هریک می تواند فروپاشی آمریکا را کند کند یا سرعت بخشد.

در هر صورت با توجه به نابرابری اجتماعی، نخبگان خودخواه و عدم توانایی دولت ایالات‌متحده برای کنترل یک بیماری مسری به نام کرونا، ضعف شدید دستگاه های حاکمیتی به ویژه کنگره و دادگستری آمریکا در حل منازعات و مناقشات، مسؤولیت نا‌پذیری سیاسی در بین رهبران سیاسی کشور و مشروعیت بخشیدن به خشونت در سطح جامعه و سایر معضلات ریز و درشت جهانی؛ بوی خوشی از جامعه آمریکا به مشام جهان نمی رسد خاصه آن که معترضان این روزهای خون و دود و آتش با مرگ بر آمریکا و آتش زدن پرچم آمریکا؛ مشروعیت حاکمان این کشور قلدر متجاوز ستمگر را زیر سئوال برده اند. آمریکا بیش از پیش به فروپاشی نزدیک شده است و مسلما مردم آمریکا در این خصوص نقش تاریخی و اساسی خود را ایفا خواهند کرد.
دسته بندی: رسانه / اسلاید شو / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید