شنبه، 29 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » آموزش و پرورش » افتتاح مدرسه شهدای ایران خودرو در یکی از روستاهای زاهدان

افتتاح مدرسه شهدای ایران خودرو در یکی از روستاهای زاهدان

0
221
کد خبر: 53783

هم زمان با آغاز سال تحصیلی، مدرسه ۱۲ کلاسه شهدای ایران خودرو که طبق استانداردهای آموزشی احداث شده، با حضور مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو و استاندار سیستان‌وبلوچستان و برخی دیگر از مقامات این استان به بهره‌برداری رسید.


به گزارش میار از ایکوپرس، مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو، در آئین گشایش این مدرسه، ضمن قدردانی از تمامی مسئولان مرتبط با اجرای این پروژه، گفت: ایران‌خودرو براساس تکالیف فراقانونی و فراماموریتی بنگاه‌های تولیدی و اقتصادی، حمایت از تحصیل کودکان منطقه محروم سیستان‌وبلوچستان را در دستور کار قرار داد.


فرشاد مقیمی، با بیان این‌که مسئولیت های اجتماعی ایران‌خودرو در سه فصل محیط زیست، حمایت‌های اجتماعی و همچنین اقتصادی دنبال می‌شود، ادامه داد: افزون بر این‌که اقدامات و پروژه‌های متعددی در زمینه کاهش مصرف سوخت محصولات و کاهش آلایندگی محیط زیست تعریف کرده‌ایم، برای رونق اقتصادی مناطق محروم نیز اقداماتی را انجام داده‌ایم. برای رونق اقتصادی سیستان‌وبلوچستان گام‌هایی از جمله حمایت از زنان هنرمند سوزن‌دوز سرپرست خانوار برداشته‌ایم.


وی افزود: کمک‌های مؤمنانه‌ای که در شرایط کرونا به اقشار محروم توسط مجموعه کارکنان ایران‌خودرو صورت گرفته نیز بخشی از اقدامات مسئولانه این خودروساز به‌شمار می‌رود. در همین راستا و در شرایط محدودیت‌هایی که در ابتدای شیوع بیماری کرونا وجود داشت اقدام به تامین اقلام بهداشتی کادر درمان شبکه بهداشت کشور نیز کرده‌ایم.


مقیمی با اشاره به بیانات مقام‌معظم رهبری درباه لزوم ایجاد زیرساخت‌های آموزشی مناسب در مناطق محروم، تصریح کرد: خاستگاه بسیاری از متخصصان کشور از مناطق محروم بوده و باید تلاش کنیم تا با ایجاد امکانات مناسب، این سهم را افزایش دهیم.


وی گفت: به احترام 113 شهیدی که ایران‌خودرو تقدیم انقلاب کرده، مدرسه احداث شده را «شهدای ایران‌خودرو» نام‌گذاری کرده‌ایم.


وی ضمن قدردانی از خیرین منطقه، برای هبه زمین ساخت مدرسه به سازمان نوسازی مدارس، تصریح کرد: مسئولیت‌های اجتماعی ایران‌خودرو، محصور به شرکت مادر نبوده و شبکه خدمات پس از فروش و یکی از نمایندگی های ایران‌خودرو نیز در سال گذشته اقدام به تأسیس هنرستان فنی‌وحرفه‌ای در این منطقه کرده که قرار است مرکز دیگری را نیز یه صورت خیریه تأسیس کند.


وی در انتها اظهار داشت: معلمان به جای اندیشه، اندیشیدن را به کودکان بیاموزند تا فضای توسعه همه جانبه برای کشور و سربلندی آن فراهم شود.

دسته بندی: آموزش و پرورش / خرد
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید