جمعه، 28 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اقتصادی » تمایل سرمایه‌گذاران خارجی به سیستان‌وبلوچستان؛ رئیس سازمان نظام مهندسی معدن ایران خبر داد

تمایل سرمایه‌گذاران خارجی به سیستان‌وبلوچستان؛ رئیس سازمان نظام مهندسی معدن ایران خبر داد

0
155
کد خبر: 53442

رئیس سازمان نظام مهندسی معدن ایران گفت: سرمایه‌گذاران خارجی با توجه ظرفیت‌های سیستان‌وبلوچستان در بخش معدن تمایل بسیار زیادی برای سرمایه‌گذاری در این استان دارند.


به گزارش میار، تقی نبئی در دیدار با استاندار سیستان‌وبلوچستان اظهار داشت: ظرفیت‌های سرمایه گذاری در سیستان‌وبلوچستان بویژه در بخش معدن باید برای سرمایه‌گذاران معرفی شود زیرا این کار علاوه بر حضور آنان سبب توسعه و ایجاد اشتغال در این استان می‌شود.


وی بیان کرد: از تمام ظرفیت‌های سازمان نظام مهندسی معدن برای شناسایی ظرفیت‌های سرمایه گذاری در سیستان‌وبلوچستان بویژه در بخش معدن استفاده خواهیم کرد.


رئیس سازمان نظام مهندسی معدن کشور در ادامه گفت: فرصت‌های سرمایه گذاری در سیستان‌وبلوچستان با همکاری ایمیدرو در حال انجام است که در مراحل پایانی آن قرار داریم و بزودی اعلام می‌شود.


وی ادامه داد: پس از انجام مطالعات فرصت‌های سرمایه گذاری در سیستان‌وبلوچستان حداقل هشت فرصت سرمایه گذاری در این استان را به ایمیدرو پیشنهاد خواهیم داد.


نبئی اظهار داشت: سازمان نظام مهندسی ایران دارای ۳۱ سازمان در سراسر کشور و ۴۱ هزار عضو حقیقی و ۲ هزار عضو حقوقی دارد که این سازمان ظرفیت فنی و مهندسی بسیار خوبی برای شناسایی معادن است.


وی بیان کرد: پارسال بخش شناسایی فرصت‌های سرمایه گذاری در این سازمان فعال شده و هم‌اینک این آمادگی وجود دارد که فرصت های سرمایه گذاری معادن در تمام استان‌ها را شناسایی و سپس به سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی معرفی نماید.


وی اظهارداشت: هم‌اینک در حال جمع آوری بسته هایی از فرصت‌های سرمایه گذاری در سیستان‌وبلوچستان هستیم تا به سرمایه‌گذاران معرفی کنیم.

نبئی تصریح کرد: سیستان‌وبلوچستان ظرفیت‌های سرمایه گذاری بسیار زیادی از جمله متصل بودن به آبهادی آزاد، مرز مشترک خاکی با ۲ کشور، منطقه آزاد چابهار، تنوع زمین شناسی و معادن بسیار غنی دارد.

دسته بندی: اقتصادی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید