دوشنبه، 11 تیر 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » شهری » آخرین جزئیات از بازسازی ساختمان مرکز اسناد معاونت فنی و عمرانی و خانه ساعی

آخرین جزئیات از بازسازی ساختمان مرکز اسناد معاونت فنی و عمرانی و خانه ساعی

0
177
کد خبر: 53300
مشاور و مدیرکل دفتر شهردار تهران، از 2 پروژه در حال اجرا توسط سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران بازدید میدانی به عمل آورد.

به گزارش میار، مصطفی کاظمی در جریان این بازدید میدانی که با حضور سید مجید غمخوار مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران و مهندس سید جواد میرحسینی مدیرعامل سازمان مشاور فنی و مهندسی شهر تهران برگزار شد، پروژه های بازسازی ساختمان مرکز اسناد معاونت فنی و عمرانی و مرمت و بازسازی خانه ساعی در منطقه 6 را مورد پایش قرار داد.

در این بازدید در مورد طراحی نما و نحوه ادامه پروژه بازسازی ساختمان مرکز اسناد تصمیماتی اتخاذ شد و بر لزوم برآورد میزان کتابها و اسناد انتقالی و نیز برنامه ریزی به منظور گسترش فضای کتاب ها و اسناد تاکید شد. همچنین جزئیات اجرایی پروژه مرمت و بازسازی خانه ساعی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق، طی سخنانی در حاشیه این بازدید میدانی از استمرار ماموریت این سازمان در جهت تعمیر و بازسازی ساختمان های اداری شهرداری تهران خبر داد و گفت: پیشرفت عملیات تعمیر و بازسازی ساختمان مرکز اسناد معاونت فنی و عمرانی که از خرداد ماه امسال آغاز شده به مرز 45 درصد رسیده است. پروژه مرمت و بازسازی خانه ساعی نیز طبق برنامه ادامه دارد و اقداماتی از قبیل تخریب و مرمت شکستگی ها، ایمن سازی، احیای سیستم موتورخانه و ... در حال انجام است.

گفتنی است؛ ساختمان مرکز اسناد معاونت فنی و عمرانی شامل سازه ای 3 طبقه با زیربنای تقریبی 500 مترمربع در خیابان ایتالیا است. خانه تاریخی ساعی نیز با کاربری فرهنگی و گردشگری در منطقه 6 واقع شده است.
دسته بندی: اجتماعی / شهری
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید