چهارشنبه، 19 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » فرهنگی » سینمای جهان » بازیگر زن تایتانیک به همراه سائرشه‌رانن، در فیلمی با محتوای همجنس‌گرایانه بازی می‌کنند!

بازیگر زن تایتانیک به همراه سائرشه‌رانن، در فیلمی با محتوای همجنس‌گرایانه بازی می‌کنند!

0
508
کد خبر: 53132
کیت وینسلت و سائرشه رانن دو هنرپیشه مطرح هالیوودی در اقدامی عجیب در فیلمی با گرایشات همجنسبازانه بازی کردند.

به گزارش میار، «کِیت وینسلت» و «سائرشه رانن» در تریلر فیلم آینده «آمونیت» به دنبال فسیل‌های باستانی به عشقی از جنس همجنس‌بازی مبتلا می‌شوند.

این فیلم به نویسندگی و کارگردانی «فرانسیس لی» ساخته شده توسط «نئون» در ایالات متحده و «Lionsgate» در بریتانیا منتشر خواهد شد.

این فیلم که داستانی از قرن نوزدهم انگلستان را روایت می‌کند با بازی «کیت وینسلت» در نقش «مری آنینگ» زنی است که در جستجوی فسیل‌های باستانی در سواحل جنوبی تنها کار می‌کند.

او در سواحلی که اکتشافات زمین شناسی در آن انجام شده در جستجوی فسیل‌های معمولی است تا بتواند برای حمایت از خود و مادر بیمارش فسیل‌ها را به گردشگران بفروشد.

یک روز، یک توریست ثروتمند با مری برخورد می‌کند و از او می‌خواهد تا از همسر مریضش، شارلوت مورچیسون (با بازی سائرشه رانن)، که مبتلا به مالیخولیا است، مراقبت کند.

شوهر شارلوت پیشنهاد زیادی برای مراقبت از همسرش می‌دهد.

مری و شارلوت در ابتدا به دلیل طبقات و شخصیت‌های مختلف اجتماعی خود با هم مشکل دارند اما با گذشت زمان رابطه آن‌ها عاطفی شده و به تدریج ماهیت واقعی این رابطه به تمایلات همجنس‌بازی می‌گراید.

علاوه بر «کیت وینسلت» و «سائرشه رانن»، «جما جونز» «جیمز مک آردل» «الک سیکارینو» و «فیونا شا» نیز از نقش آفرینان فیلم «آمونیت» هستند.

این فیلم قرار بود در جشنواره‌های «کن» و «تلوروید» نمایش داده شود که به دلیل کرونا لغو شد و براساس آخرین اطلاعات رسیده قرار است اولین اکران خود را در ماه سپتامبر در جشنواره فیلم «تورنتو» داشته باشد.
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید