جمعه، 28 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اقتصادی » بالغ بر 20 درصد از صنایع سیستان‌وبلوچستان را صنایع‌غذایی تشکیل می‌دهند

بالغ بر 20 درصد از صنایع سیستان‌وبلوچستان را صنایع‌غذایی تشکیل می‌دهند

0
143
کد خبر: 52957
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان وبلوچستان در دیدار مدیران مجموعه صنایع غذایی مینو شرق خبر داد: صنایع غذایی 20درصد کل صنایع استان را به خود اختصاص داده است.

به گزارش میار، داود شهرکی در ادامه گفت: کل اشتغال در صنایع استان بالغ بر 25 هزار نفر می باشد که 4500 نفر از افراد در حوزه ی صنایع غذایی فعالیت دارند.

وی شرکت های تولیدی کنسروسازی، نوشابه های گازدار، بسته بندی محصولات دریایی و صنایع غذایی مینوشرق را از جمله واحدهای مطرح استان در زمینه صنایع غذایی عنوان کرد که اشتغال قابل توجهی را ایجاد نموده است.

شهرکی افزود: شرکت صنایع غذایی مینو شرق از واحدهای شاخص صنعتی استان سیستان و بلوچستان می باشد که اشتغال بیش از 320 نفری را در استان ایجاد نموده و با ایده های جدید در زمینه توسعه در همه ابعاد به ویژه اشتغال، افزایش تولید و نگاه ویژه به صادرات محصولات گام برداشته است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت در ادامه افزود: تمامی پرسنل مشغول در شرکت صنایع غذایی مینو شرق بومی هستند و ایجاد یک شغل در استان با اهمیت بوده و حمایت از واحدهای تولیدی وظیفه این سازمان و دستگاه های مرتبط است.

مدیر عامل شرکت صنایع غذایی مینو شرق نیز در این دیدار گفت: گروه صنایع غذایی مینو تصمیم بر حمایت ویژه با تخصیص برند به شرکت صنایع غذایی مینو شرق سیستان و بلوچستان دارد و ماموریت داریم که علاوه بر بازار داخل حضور بیشتری در بازار کشورهای همسایه داشته باشیم و نگاه شرکت صنایع غذایی مینو شرق صادرات 50 درصد کالاهای تولیدی است.

ایل‌خانی در ادامه افزود: خط تولید تافی و انواع آبنبات بهینه سازی و نوسازی و افزایش ظرفیت داده شده و به زودی وارد مدار تولید می شود.

گفتنی است شرکت صنایع غذایی مینو شرق در زمینه تولید انواع بیسکویت، پفک، آبنبات و تافی فعالیت دارد.
دسته بندی: اقتصادی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید