جمعه، 28 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اقتصادی » توسعه طرح‌های خوداشتغالی خانواده‌‎شهدا در دستور کار؛ رئیس صمت سیستان‌وبلوچستان خبر داد

توسعه طرح‌های خوداشتغالی خانواده‌‎شهدا در دستور کار؛ رئیس صمت سیستان‌وبلوچستان خبر داد

0
134
کد خبر: 52735
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان از کمک به تامین اشتغال خانواده شهدا خبر داد و گفت: توسعه طرح‌های خوداشتغالی خانواده شهدا در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش میار، داود شهرکی در نشست مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان که در محل سازمان صنعت، معدن و تجارت با هدف تدوین تفاهم نامه ساماندهی و اشتغال و کارآفرینی خانواده شهدا و ایثارگران برگزار شد گفت: در راستای تحقق آرمانهای بلند امام راحل و منویات مقام معظم رهبری به ویژه در تحقق شعار جهش تولید و اجرای سیاست های کلی اشتغال و اجرای سیاست های اصولی دولت در جهت حمایت از اجرا و توسعه طرح های خوداشتغال زایی و کارآفرینی خانواده شهدا و ایثارگران بزودی تفاهم نامه ای با بنیاد شهید و امور ایثارگران استان منعقد خواهد شد.

شهرکی گفت: شهدا و ایثارگران حق بزرگی گردن همه ما دارند و در زمینه های مرتبط کاری از جمله حوزه ی صنعت، سرمایه گزاریهای کوچک و متوسط، اصناف، مجوزهای صنعتی و معدنی و فرش دستباف همکاری لازم را صورت خواهیم داد.

وی افزود: شهدا بدون هیچ چشم داشتی از جان و دنیا گذشتند و هم اکنون هر فعالیتی برای خانواده هایشان انجام دهیم نمی توانیم نیاز معنوی و عاطفی را برای آنها جبران کنیم.

شهرکی در ادامه گفت: در تفاهم نامه ای که فی مابین وزارت صنعت، معدن و تجارت و بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور منعقد شده 3 هدف از جمله کمک به تامین اشتغال با استفاده از توان 2 مجموعه، کمک به اشتغال پایدار شاغلین کسب و کارهای خرد و کوچک و متوسط و تلاش برای ساماندهی و توسعه طرحهای خود اشتغالی و کارآفرینی مربوط به ایثارگران و ارتقا نقش این عزیزان در جهش تولید و رشد اقتصادی کشور درج گردیده است .

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان افزود: هیچ وقت فراموش نخواهیم کرد که شهدا تا آخرین لحظات لباس رزم بر تن داشتند و امروز نیز همین مبارزه و جنگ در عرصه‌های مختلف بویژه اقتصادی ادامه دارد و شاید از جنگ نظامی هم سخت‌تر باشد و خرسندیم که با پیام ایستادگی رهبر معظم انقلاب دست از مبارزه بر نمی‌داریم.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان نیز در این نشست گفت: در حال حاضر بیشترین مشکل خانواده های شهدا و ایثارگران اشتغال و مسکن می باشد و سعی داریم تفاهم نامه هایی نیز با دستگاههای دیگر برای رفع این مشکلات منعقد کنیم.

وی ادامه داد: توافقات صورت پذیرفته با دستگاههای مختلف بویژه صنعت، معدن و تجارت پس از تدوین با حضور استاندار به امضا طرفین خواهد رسید و کمیته ای نیز جهت پیگیری بندهای تفاهم نامه ها تشکیل خواهد شد.
دسته بندی: اقتصادی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید