جمعه، 28 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اقتصادی » پروژه شناسایی و پی جویی ظرفیتهای معدنی حوزه دلگان با پیشرفت بالغ بر 80 درصد جریان دارد

پروژه شناسایی و پی جویی ظرفیتهای معدنی حوزه دلگان با پیشرفت بالغ بر 80 درصد جریان دارد

0
185
کد خبر: 52567
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان خبر داد: پروژه شناسایی و پی جویی ظرفیتهای معدنی حوزه دلگان در مساحتی بالغ بر ۱۵ درصد وسعت شهرستان با پیشرفت بالغ بر 80 درصد در حال اجرا است.

به گزارش میار، داود شهرکی طی بازدیدی که از بخش های صنعتی و معدنی شهرستانهای ایرانشهر، بمپور و دلگان صورت پذیرفت، اظهار داشت: با حمایت از تولید و سرمایه گذاری د راین بخش  اشتغال پایدار، امنیت، رونق اقتصادی ایجاد و تجارت نیز رشد خواهد کرد.

وی در رابطه با هدف از بازدید شرکت صنایع بافت بلوچ ایرانشهر گفت: این بازدید با هدف بررسی روند تولید و سرمایه گذاری اخیر در زمینه تولید نخ انجام شده و تاکید بر تکمیل زنجیره تولید و سرمایه گذاری در زمینه تولید پارچه، صورت پذیرفت است.

شهرکی ادامه داد: برای رونق تولید طی سال گذشته در شهرستان ایرانشهر واحد تولیدی نخل طلایی این شهرستان با ظرفیت تولید 10 هزار تن شیره خرما و ایجاد اشتغال 40 نفر با حمایت بانک سپه، احیاء و به چرخه تولید بازگشت است.

وی بیان داشت: در شهرستان بمپور نیز با توجه به پتانسیل بالای استان در زمینه تولید خرما، در راستای تکمیل بخشی از زنجیره تولید برای اجرای طرح تولید سرکه خرما نیاز به تامین مالی بالغ بر 20 میلیارد  ریال می باشد  که به دنبال  تامین اعتبار هستند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان افزود: با توجه به پتانسیل های بالای معدنی در شهرستان دلگان باید نشستهای تخصصی با سرمایه گذاران به جهت شناساندن این ظرفیت ها برگزار شود.

شهرکی ادامه داد: تاکنون پروژه شناسایی و پی جویی ظرفیتهای معدنی حوزه دلگان در مساحتی بالغ بر ۱۵ درصد وسعت شهرستان توسط شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران با پیشرفت بالغ بر 80 درصد در حال اجراست.
 
وی افزود: با توجه به مستقل بودن شهرستانهای دلگان و بمپور ایجاد اتحادیه صنفی در این شهرستانها با برگزاری انتخابات مورد تاکید قرار گرفت.
دسته بندی: اقتصادی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید