جمعه، 28 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اقتصادی » جهش تولید با حمایت از واحدهای تولیدی در سیستان‌وبلوچستان؛ رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خبر داد

جهش تولید با حمایت از واحدهای تولیدی در سیستان‌وبلوچستان؛ رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خبر داد

0
143
کد خبر: 52566
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: جهش تولید با حمایت از واحدهای تولیدی، توسعه معادن، حفظ وضع موجود اشتغال، رفع موانع تولید و سرمایه گذاری در بخش‌های معدنی محقق می‌شود.

به گزارش میار، داود شهرکی روز سه‌شنبه در حاشیه بازدید از کارخانه بافت بلوچ ایرانشهر اظهار داشت: توسعه معادن، ایجاد اشتغال برای جوانان، توسعه واحدهای تولیدی و نظارت بر بازار از اولویت‌های سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان در سال جهش تولید است.

وی با بیان اینکه حفظ واحدهای تولیدی و سرمایه گذاری در بخش تولید، ایجاد اشتغال، حمایت از واحدهای تولیدی با ظرفیت کمتر از ۵۰ درصد، پرداخت تسهیلات ۴ و ٩ درصدی به واحدهای که مشکل نقدینگی دارند و رفع موانع تولید از سیاست‌های این سازمان در سیستان و بلوچستان است افزود: در سال جهش تولید حفظ روند تولید و اشتغال واحدهای صنعتی بسیار حائز اهمیت است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: استارت طرح‌های جدیدی که در کارخانه بافت بلوچ ایرانشهر به عنوان صنعت مادر در این شهرستان زده شده نوید دهنده رونق تولید و ایجاد اشتغال برای جوانان است.

وی بیان کرد: واحد ریسندگی کارخانه بافت بلوچ با ماشین آلات مدرن امسال فعال شد که با تزریق منابع مالی دولت تلاش خواهیم کرد واحد بافندگی این واحد نساجی را نیز تا پایان سال افتتاح کنیم.

شهرکی اظهارداشت: در کنار حمایت از تولید و حفظ اشتغال موجود نظارت بر بازار از دیگر اولویت‌های سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان است.

وی بر همکاری آحاد مردم بر جلوگیری از تخلفات صنفی در سیستان وبلوچستان تاکید کرد و افزود: انتظار داریم مردم هر گونه گرانفروشی و احتکار را به شمار ١٢۴ اعلام کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: لازم است بصورت منظم واحدهای تولیدی و صنعتی مورد بازدید و رصد قرار گیرد تا در صورت بروز هرگونه مشکل در روند تولید اقدامات لازم جهت رفع آنها را انجام شود.

گفتنی است در سفر به شهرستانهای ایرانشهر, بمپور و دلگان، مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان و مدیران صنعتی، معدنی و تجاری سازمان صمت استان رییس سازمان را همراهی کردند و بازدید هایی نیز از شرکتهای بافت بلوچ، قند، کنسرو، نوشابه، شیره خرما و سیلوی گندم صورت پذیرفت.
دسته بندی: اقتصادی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید