جمعه، 28 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اقتصادی » بهره‌برداری از پروژه‌های تولیدی سیستان‌وبلوچستان با ارزش ده‌میلیاردتومانی/ مناسبت روز حمایت از صنایع‌کوچک صورت گرفت

بهره‌برداری از پروژه‌های تولیدی سیستان‌وبلوچستان با ارزش ده‌میلیاردتومانی/ مناسبت روز حمایت از صنایع‌کوچک صورت گرفت

0
144
کد خبر: 52011
بهره‌برداری از واحد تولیدی صنایع غذایی سجاد یکتا با سرمایه گزاری ۸۲ میلیارد ریال و ۱۵ واحد کارگاهی با سرمایه گزاری ۲۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال در زاهدان انجام شد.

به گزارش میار، صبح امروز و با حضور ویدیو کنفرانس معاون وزیر صنعت،معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران یک واحد تولیدی صنایع غذایی و ۱۵ واحد کارگاهی در زاهدان به بهره برداری رسید.

رییس سازمان صنعت،معدن و تجارت در آیین بهره برداری گفت: یک واحد تولیدی صنایع غذایی و ۱۵ واحد کارگاهی با سرمایه گزاری ۸۵ میلیارد ریال در زاهدان به بهره برداری رسید.

داود شهرکی گفت: کارخانه صنایع غذایی سجاد یکتا در زمینی به مساحت ۶۰۰۰ متر مربع و با زیربنای ۲۴۰۰ متر مربع در شهرک صنعتی زاهدان ایجاد گردیده است.

وی میزان سرمایه گزاری این واحد تولیدی را ۸۲ میلیارد و ۵۶۰ میلیون ریال عنوان کرد و گفت : ماشین آلات این واحد داخلی و به ارزش ۲۶ میلیارد و ۸۱۰ میلیون ریال می باشد.

شهرکی ظرفیت تولید این کارخانه را ۶ هزار تن انواع ماست،دوغ و شیر پاستوریزه عنوان کرد و افزود: با افتتاح این طرح جهت ۱۶ نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد شده است.

وی در ادامه گفت:صنایع کوچک و متوسط براساس مزیت و قابلیت های بومی و منطقه ای که دارا می باشند، بستر ساز توسعه صنعتی از طریق کارآفرینی، نوآوری و تغییر فناوری، پویایی صنعت، افزایش تولید ملی، رونق تولید، توسعه صادرات و در نهایت ایجاد فرصت های شغلی و افزایش درآمد بر اقتصاد جهانی تاثیر گذارند.

شهرکی در پایان گفت : بیست و یکم مردادماه روز ملی حمایت از صنایع کوچک فرصت مناسبی است برای گرامیداشت جایگاه صنایع کوچک و متوسط، و با وجود کاستی ها و مشکلاتی که این روزها بیش از پیش آنها را احساس می کنیم، با عزم و اراده ای دوچندان برای کمک به رونق و جهش تولید و توسعه واحدهای تولیدی و صنعتی تلاش خواهیم کرد.
دسته بندی: اقتصادی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید