جمعه، 28 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اقتصادی » ماموریت ویژه سیستان‌وبلوچستان برای تامین دام کشور

ماموریت ویژه سیستان‌وبلوچستان برای تامین دام کشور

0
157
کد خبر: 51856
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان خبر داد: با توجه به ماموریت ویژه استان برای تامین دام کشور، به دنبال افزایش سهمیه واردات هستیم.

به گزارش میار، نهمین جلسه ستاد تنظیم بازار استان با هدف حمایت از تولید کنندگان و مصرف کنندگان استان به دبیری سازمان صمت استان و با حضور نمایندگان دستگاه های ذیربط در محل استانداری برگزار شد.

داود شهرکی رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان در این جلسه بیان داشت: با توجه به ماموریت ویژه ی استان برای تامین دام کشور به دنبال افزایش سهمیه دام هستیم، در بحث تامین کالاهای اساسی در استان از جمله گوشت قرمز منجمد، مرغ، شکر، آرد و ... هیچ مشکلی وجود ندارد و سمیه های استانی در حال جذب می باشد.

شهرکی خاطرنشان کرد: برنامه ریزی هادر سال‌جاری در جهت تامین و توزیع کالاهای اساسی به سمت  افزایش سهمیه و توزیع در شهرهای محروم استان هدایت خواهد شد و در حال حاضر در استان بیش از ۴۶ هزار واحد صنفی با پروانه کسب،  تعداد ۹ اتاق اصناف و ۱۶۲ اتحادیه و ۱۶۸ فروشگاه زنجیره ای مشغول به فعالیت می باشد.

شهرکی در ادامه گفت: در سطح استان تعداد ۴۳ شعبه نمایندگی و شرکت پخش ، تعداد ۳۰ سردخانه فعال ،  ۷۱۸ انبار ، تعداد ۶ واحد کشتارگاه دام ، تعداد ۴ کشتارگاه طیور و ۹ واحد تولیدی بسته بندی وجود دارد که از ظرفیت‌های استان در جهت نگهداری و توزیع اقلام و کالاهای اساسی می باشد.

وی در ادامه افزود: در ۴ ماهه امسال تعداد ۶۳ هزار و ۶۵۴ بازرسی در سطح استان از واحد‌های صنفی و اقتصادی صورت پذیرفته است. در همین ارتباط تعداد ۲ هزار و ۵۴۷ پرونده تخلف تشکیل شده است.

براساس این گزارش، در این جلسه مصوب گردید در جهت تنظیم بازار ۱۸ تن گوشت منجمد گوساله که قبلاً جذب شده با قیمت ۵۹ هزار تومان توزیع شود.
دسته بندی: اقتصادی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید