جمعه، 28 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اقتصادی » افزایش اعتبار شهرک‌های صنعتی سیستان‌وبلوچستان به میزان دو برابر؛ معاون وزیر صنعت،معدن‌وتجارت خبر داد

افزایش اعتبار شهرک‌های صنعتی سیستان‌وبلوچستان به میزان دو برابر؛ معاون وزیر صنعت،معدن‌وتجارت خبر داد

0
141
کد خبر: 51645
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رییس سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران گفت: اعتبارات شهرک های صنعتی استان سیستان و بلوچستان را نسبت به سال ۹۸ به میزان دو برابر افزایش می‌دهیم.

به گزارش میار، محسن صالحی نیا در دیدار استاندار، رییس سازمان صنعت،معدن و تجارت و مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی سیستان و بلوچستان ضمن قدردانی از توجه و پی گیری های ویژه استاندار و حمایت از مجموعه واحد‌های تابعه وزارت صمت در استان، گفت: بزودی برای بازدید و بررسی زمینه های توسعه صنایع کوچک و شهرک های صنعتی به استان سفر خواهد کرد.

محسن صالحی نیا اظهار داشت: اعتبارات شهرک های صنعتی استان را نسبت به سال ۹۸ به میزان دو برابر افزایش می دهیم.

وی افزود: توسعه شهرک های صنعتی در شهر های جدید التاسیس استان در اولویت برنامه های سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی کشور قرار دارد.

استاندار سیستان و بلوچستان در این دیدار گفت: در پی سیاست های کلان دولت در راستای توسعه سیستان و بلوچستان و اقبال سرمایه گذاران به استان، تقویت شهرک‌های صنعتی به ویژه شهرک‌های تخصصی توسط بخش خصوصی نقش مهمی در  سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال و تحقق اهداف و چشم انداز توسعه استان دارند.

احمدعلی موهبتی گفت: در برخی شهرهای جدید التاسیس از جمله زرآباد، که در آینده نقش مهمی در توسعه استان و منطقه ایفا خواهند کرد، باید مطالعه و مهندسی جامعی در خصوص ایجاد شهرک‌های صنعتی صورت پذیرد.

وی ضمن قدردانی از نگاه و توجه سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در رابطه با تخصیص منابع، توسعه شهرک‌ها و نیز انتصاب مدیران استان، مشکلات شهرک‌های صنعتی استان به ویژه شهرک صنعتی کامبوزیا زاهدان و چابهار در تامین زیرساخت برق با همکاری دستگاه‌های خدمات رسان، را تشریح کرد که پس از بررسی، تصمیمات مورد نیاز اتخاذ شد.

 در این نشست شهرکی، رییس سازمان صنعت،معدن و تجارت و راشکی مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان مسائل و مشکلات مربوطه، گزارش اقدامات انجام شده و پروژه های در حال اجرا را ارائه نمودند.
دسته بندی: اقتصادی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید