شنبه، 16 تیر 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » شهری » رکاب‌زنی معاون فنی‌وعمرانی شهرداری تهران در پویش سه‌شنبه‌های بدون خودرو

رکاب‌زنی معاون فنی‌وعمرانی شهرداری تهران در پویش سه‌شنبه‌های بدون خودرو

0
213
کد خبر: 51556
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران به اتفاق شهردار منطقه 9 از آخرین مراحل عملیات عمرانی در مسیرهای پیاده روی بلوار استادمعین جنوبی بازدید میدانی به عمل آورد.

به گزارش میار، روز گذشته، صفا صبوری دیلمی به اتفاق جمعی از مدیران ارشد این معاونت و هماهنگ با پویش سه شنبه های بدون خودرو با دوچرخه به محل اجرای پروژه احداث بلوار استادمعین جنوبی رفت تا به همراه "سید مصطفی موسوی" شهردار منطقه 9 و تنی چند از مدیران ارشد سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران، آخرین اقدامات انجام شده در این پروژه راهگشای ترافیکی را مورد پایش قرار دهد.

طی این بازدید میدانی مسیر 875 متری ادامه جنوبی بلوار استادمعین پیمایش شد و ضمن ارائه گزارشی از جزئیات اجرایی مسیرهای پیاده رو و دوچرخه سواری این بلوار که مطابق با استانداردهای روز دنیا احداث شده اند، درباره آخرین اقدامات صورت گرفته در قالب طرح 500 کیلومتری بهسازی معابر پیاده رو و احداث مسیرهای دوچرخه بحث و تبادل نظر شد.

لازم به ذکر است پروژه احداث ادامه جنوبی بلوار استادمعین که شامل احداث یک معبر 45 متری به طول ۸۷۵ متر حدفاصل خیابان نیارکی تا محور 30 متری جی است، صبح روز دوشنبه بیستم مردادماه به بهره برداری خواهد رسید. گشایش این معبر نه تنها از ترافیک سنگین معابر کم عرض منتهی به سه راه آذری می کاهد بلکه سبب روان سازی جریان عبور و مرور خودروها در میدان آزادی، خیابان آزادی و حتی بزرگراه آیت ا... سعیدی خواهد شد.
دسته بندی: شهری / اسلاید شو
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید