جمعه، 28 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اقتصادی » رئیس صمت سیستان‌وبلوچستان: دانشگاه هاتف ظرفیت فوق‌العاده‌ای در بخش پژوهش، صنعت و فضای کسب و کار ایجاد کرده‌است

رئیس صمت سیستان‌وبلوچستان: دانشگاه هاتف ظرفیت فوق‌العاده‌ای در بخش پژوهش، صنعت و فضای کسب و کار ایجاد کرده‌است

0
137
کد خبر: 51474
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سیستان‌وبلوچستان گفت: دانشگاه هاتف ظرفیت بسیار فوق العاده‌ای در بخش های پژوهش ، صنعت و فضای کسب و کارایجاد کرده است.

به گزارش میار، داود شهرکی طی بازدید از دانشگاه هاتف زاهدان اظهار داشت : دانشگاه هاتف ظرفیت بسیار فوق العاده ای در بخش های پژوهش، صنعت و فضای کسب و کار یجاد کرده است و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان به دنبال تنظیم یک تفاهمنامه دقیق برای همکاری مشترک است.

وی ادامه داد: یقین داریم که این دانشگاه میتواند نقش ویژه‌ای در حوزه ی صنعت و معدن استان داشته باشد.

شهرکی در ادامه ابراز داشت: امروز این موسسه آموزش عالی یک دانشگاه کارآفرین می باشد و با استفاده از مدل مهارتی اجرا شده برای دانشجویان خود توانسته در بین دانشگاه های نسل سوم قرار گیرد و از این رو به عنوان موثرترین دانشگاه استان به امر رشد وتعالی جوانان این استان اقدام نماید.

براساس این گزارش، موسسه آموزش عالی هاتف در سال 1384 با هدف رشد و تعالی آموزش عالی با کیفیت در سطح استان با دو رشته کاردانی کامپیوتر و حسابداری شروع به کار کرده و هم اکنون دارای 10 رشته در مقطع کارشناسی ارشد و بیش از 40 رشتـه در مقاطع کاردانی و کارشناسی می باشد.
دسته بندی: اقتصادی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید