شنبه، 16 تیر 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » شهری » احیای رودخانه فرحزاد برای پیشبرد مسائل زیست محیطی در دستور کار قرار گرفت

احیای رودخانه فرحزاد برای پیشبرد مسائل زیست محیطی در دستور کار قرار گرفت

0
176
کد خبر: 51459
در نشستی که با حضور معاون فنی و عمرانی و رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران برگزار شد، راهکارهای ارتقای همکاری مدیریت شهری پایتخت با برنامه پیشرفت و توسعه ملل متحد (UNDP) مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

به گزارش میار، در این نشست که جمعی از مدیران ارشد معاونت فنی و عمرانی و مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران نیز حضور داشتند، موضوع ساماندهی و احیای رودخانه های پایتخت با تاکید بر احیای روددره فرحزاد به مثابه یک طرح آزمایشی، به عنوان یکی از اولویت های مهم شهرداری تهران در حوزه همکاری با برنامه پیشرفت و توسعه ملل متحد مطرح شد و لزوم پیشبرد مسائل زیست محیطی، اجتماعی و سرمایه گذاری طرح ساماندهی روددره فرحزاد در قالب این همکاری مشترک مورد تاکید قرار گرفت.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، طی سخنانی در این نشست ضمن معرفی شرکت خاکریزآب به عنوان متولی توسعه همکاری های عمرانی شهرداری تهران با برنامه پیشرفت و توسعه ملل متحد، خواستار تهیه برنامه اقدام مشترک مدیرت شهری با این نهاد بین المللی شد و از متولیان امر خواست تا این برنامه جامع ضمن دربرگرفتن تمام ظرفیت های همکاری ظرف 2 هفته آتی تدوین شود.

صبوری ضمن تشریح جزئیاتی از طرح 500 کیلومتری بهسازی معابر پیاده و احداث مسیر دوچرخه، اجرای این طرح را تلاشی در جهت بهبود کیفیت زندگی در پایتخت و تغییر سبک زندگی شهروندان تهرانی به سمت انسان محوری ذکر و اضافه کرد: بهسازی معابر پیاده روی شهر تهران می تواند یکی به یکی از موضوعات جذاب و اثرگذار در حوزه همکاری های مدیریت شهری و برنامه پیشرفت و توسعه ملل متحد تبدیل شود.

گفتنی است برنامه پیشرفت و توسعه ملل متحد يكي از مجموعه سازمانهاي تخصصي زير نظر سازمان ملل متحد است كه در سال 1966 با هدف توسعه كشورهاي در حال توسعه تشكيل شد.
دسته بندی: اجتماعی / شهری
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید