دوشنبه، 11 تیر 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » سلامت » کرونا در جهان| افزایش مبتلایان در روسیه/ ۸۵ هزار نفر قربانی کرونا در آمریکا

کرونا در جهان| افزایش مبتلایان در روسیه/ ۸۵ هزار نفر قربانی کرونا در آمریکا

0
466
کد خبر: 46463
طبق آخرین آمار تاکنون ۴ میلیون و ۴۳۰ هزار و ۱۲۳ نفر به بیماری کرونا مبتلا شده‌ اند که از این تعداد، یک میلیون و ۶۵۹ هزار و ۸۷۳ نفر بهبودیافته اند.

به گزارش میار به نقل از دانشجو، بر اساس آخرین آمار جهانی پایگاه اطلاعاتی "worldometer" تا این لحظه ۴ میلیون و ۴۳۰ هزار و ۱۲۳ نفر در جهان به ویروس کرونا (کووید ۱۹) مبتلا شده‌اند که از این تعداد، ۲۹۸ هزار و ۱۸۰ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

از مجموع تعداد مبتلایان در جهان، تاکنون یک‌میلیون و ۶۵۹ هزار و ۸۷۳ نفر بهبود یافته و توانسته‌اند این بیماری را شکست بدهند.

کشور آمریکا با بیشترین تعداد مبتلایان در جهان با افزایش ۲۱ هزار و ۱۳۷ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع یک‌میلیون و ۴۳۰ هزار و ۳۴۸ مبتلا رسیده است؛ تاکنون ۸۵ هزار و ۱۹۷ آمریکایی مبتلا در این کشور جان خود را از دست داده‌اند.

کشور اسپانیا که بعد از آمریکا در رده دوم جهان قرار دارد، با افزایش یک هزار و ۵۷۵ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۲۷۱ هزار و ۹۵ مبتلا رسیده است؛ در این کشور تعداد ۲۷ هزار و ۱۰۴ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشور روسیه به‌عنوان سومین کشور جهان، با افزایش ۱۰ هزار و ۲۸ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۲۴۲ هزار و ۲۷۱ مبتلا رسیده است؛ تاکنون ۲ هزار و ۲۱۲ روسی جان خود را از دست داده‌اند.

کشور‌های انگلیس، ایتالیا، برزیل، فرانسه و آلمان نیز به ترتیب با ۲۲۹ هزار و ۷۰۵، ۲۲۲ هزار و ۱۰۴، ۱۹۰ هزار و ۱۳۷، ۱۷۸ هزار و ۶۰ و ۱۷۴ هزار و ۹۸ مبتلا در رده‌های چهارم تا هشتم جهان قرار گرفته‌اند.

از لحاظ تعداد بهبودیافتگان نیز کشور‌های آمریکا، اسپانیا و آلمان به ترتیب با ۳۱۰ هزار و ۲۵۹، ۱۸۳ هزار و ۲۲۷ و ۱۴۸ هزار و ۷۰۰ بهبودیافته در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.

دسته بندی: سلامت / اسلاید شو / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید