جمعه، 14 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » رسانه » باید منتظر خبرهای شگفت دیگری بود!

باید منتظر خبرهای شگفت دیگری بود!

0
470
کد خبر: 45447
دکتر حسن کربلایی‌، پرتاب ماهواره نظامی «نور» توسط سپاه سرفراز و مقتدر پاسداران انقلاب اسلامی به فضا و قرارگیری آن در مدار زمین، به روشنی حامل چند پیام عمده برای دشمنان و دوستان جمهوری اسلامی ایران است:

1- این رخداد بزرگ و شگرف، پیوستن قدرتمندانه ایران به کشورهای فضایی را به جهانیان یادآوری کرد و نشان داد که دانشمندان نظامی و فضایی جمهوری اسلامی ایران حالا فضا را به شکلی مسلط در اختیار خود گرفته اند.

2- دستیابی ایران به فن آوری ماهواره نظامی در شرایط تحریم همه جانبه و ظالمانه و در حالی که دستگاه های متنوع و متعدد جاسوسی بیگانه تمامی تحرکات نظامی ایران را رصد می کنند؛ ثابت کرد که ایران و خاصه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان طراح و صاحب ماهواره نظامی نور، دست برتر را نسبت به دستگاه های جاسوسی دنیا و خاصه ابرقدرت ها دارد و به تعبیر سردار حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه، آنها را جا گذاشته است.

3- با پرتاب ماهواره نور، حالا این ایران است که می تواند با بهره از تصاویر ماهواره ای نظامی، تصویر دقیق تری از اهداف احتمالی خود در سراسر جهان به دست آورد و با رصد کامل تحرکات دشمن، تدابیر اطلاعاتی و نظامی بهنگام و دقیقی را طراحی و اجرا کند و سناریوهای خصمانه اطلاعاتی و نظامی دشمنان خود را خنثی نماید.

4- ماهواره نظامی ایران سطح تقابل ایران و مستکبران را به ساحت و عرصه فضا کشانده است و این اتفاق بزرگ، هزینه دشمنی با جمهوری اسلامی را برای دشمنان بالاتر از حد انتظار برده است.

5- ماهواره نور در کنار واقعیت سطح بالای دفاع موشکی ایران، بی شک پازل تکمیلی ابرقدرت بودن ایران اسلامی را تکمیل کرد. جمهوری اسلامی ایران اینک با اتکا به توان کاملا بومی نظامی خود، بازدارندگی بزرگی در برابر خصومت دشمنان ناجوانمرد و خبیث ایجاد کرده است.

6- پرتاب موفقیت آمیز ماهواره نور و عملکرد دقیق آن چنان بود که کاخ سفید و  پنتاگون جرات و توان لازم برای کتمان این موفقیت را نداشتند و نتوانستند آن را نادیده بگیرند. لفاظی ها و هیاهوهای ترامپ قمارباز و وزیر خارجه رسوای وی در پی موفقیت فضایی ایران بیش از اینکه نشان دهنده عصبانیت آنان از موفقیت  نظامی تهران باشد، نشانه روشن قدرت نظامی ایران است. این نشانه قبلا و در زمستان 98 با حمله نظامی ایران به پایگاه امریکایی ها – عین الاسد – به رخ مستکبران کشیده شد. حمله ای که آمریکایی ها جرات پاسخ بدان را نداشتند زیرا از حملات تلافی جویانه ثانویه ایران واهمه داشتند!

 7- چنان که فرمانده محترم هوافضای سپاه نیز تلویحا اعلام کرد؛ پیشرفت فضایی – نظامی ایران ادامه دارد و متوقف نخواهد شد. باید منتظر خبرهای شگفت دیگری در آینده بود! خبرهایی که بی شک برای دشمنان ما جذابتر و هول آورتر است!

و نكته مهم و تاسف برانگيز اينكه؛
برغم شادي مردم فهیم و انقلابی ايران و دوستداران انقلاب اسلامي رسانه هاي مدعي اصلاحات در اقدامي هماهنگ به بازتاب كمرنگ خبر موفقيت سپاه در پرتاب ماهواره نور پرداختند.
در واقع خبر موفقيت فضايي و نظامي كشورمان در نزد مدعيان اصلاحات خيلي  كم اهميت بوده است در حالي كه رسانه هاي بيگانه با علم به اهميت توفيق سپاه، به شكلي متواتر به بحث درباره موفقيت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پرداختند.
مي توان گفت كه رسانه هاي اصلاحاتي به حدي نسبت به سپاه داراي كينه هستند كه حاضرند دست خود را به شكلي رسوا، رو كنند!
البته اين گونه رسانه ها در مقاطع ديگري خصومت خود را با مدافعان امنيت كشور نشان داده بودند مقاطعي چون فتنه ٨٨ يا فتنه ٩٦ ! آنجا كه به جاي دفاع از مدافعان امنيت جانب اوباش را گرفتند و آنان را مردم جا زدند!
در پايان جاي دارد دست مريزادي به سردار حاجي زاده فرمانده هوافضاي سپاه و  بزرگمرد میدان های سخت و دشوار بگوييم كه با وجود ترور شخصيت و حملات ناجوانمردانه به سپاه؛ مانند كوهي استوار محكم و با صلابت تنها به انجام وظيفه مي انديشد و بس! درود به او و دانشمندان جوان فضايي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي كه مظهر اراده مدیریت جهادي اند!

دسته بندی: رسانه / اسلاید شو / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید