جمعه، 28 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » فرهنگی » تلویزیون و تئاتر » حمیدرضا آذرنگ: پایان «نون.خ» به دست ما رقم نخورد / این سریال با درخشش سعید آقاخانی ادامه دارد

حمیدرضا آذرنگ: پایان «نون.خ» به دست ما رقم نخورد / این سریال با درخشش سعید آقاخانی ادامه دارد

0
981
کد خبر: 45267
آذرنگ گفت: مهمان ناخوانده‌ای که این روزها همه مان را کنج خانه زندانی کرده، باعث شد که پایان سریال «نون.خ» به اینجا ختم شود.

به گزارش میار به نقل از دانشجو، سریال «نون.خ۲» به کارگردانی سعید آقاخانی  در حالی شب گذشته به پایان رسید که بسیاری از مخاطبان نوع پایان بندی مبهم برایشان سوال برانگیز شد.

حمیدرضا آذرنگ شب گذشت، فیلمی در فضای مجازی منتشر کرد و به ابهامات مختلف درباره پایان بندی غیرمنتظره سریال «نون خ»  واکنش نشان داد.

آذرنگ در این ویدیو گفته است: پایان «نون.خ» به دست ما رقم نخورد. مهمان ناخوانده‌ای که این روزها همه مان را کنج خانه زندانی و حبس کرده و شب‌ها و روزهای قرنطینه‌ای را آفریده است؛ کرونای نمی دانم بگویم خوب یا بد ولی به هر صورت کرونا باعث شد که پایان سریال «نون.خ» به اینجا ختم شود.

وی گفت: ما حتی شاید ۱۰ تا ۱۵ روز بعد از کرونا و آن شرایط تلخ و اسفباری که به دلیل واگیر بودن این اتفاق ناخوشایند وجود داشت ساخت سریال را ادامه دادیم اما به جایی رسیدیم که جان آدم‌ها در معرض خطر قرار گرفته بود.

بازیگر نقش خلیل در سریال «نون.خ»گفت: به جایی رسیده بود که دیگر کسی نمی‌توانست پاسخگو باشد که اگر کسی خدایی نکرده دچار این بیماری می‌شد چطور باید جبران کرد. به همین دلیل سریال تا اینجا ادامه پیدا کرد و قطعاً چه با وجود من و چه بدون من «نون.خ» با درخشش سعید آقاخانی که این شب‌ها این یادگار را برای شما خلق کرد، ادامه خواهد یافت.

آنچنان که آذرنگ اعلام کرد روز گذشته مهدی فرجی نیز با قطعیت به ساخت فصل سوم این سریال اشاره کرد که با توجه به آنچه که از قسمت پایانی سریال برمی آید احتمالاً فصل سوم در حال حاضر می‌بایست ادامه فصل دوم باشد چراکه هنوز قصه به سرانجام نرسیده است.

تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید